×
You jump, I jump. Remember? ×
Ik heb toch nog even tijd gevonden om te activeren..
Zoals ik al zei,
morgen is de kans echt miniem dat er een hoofdstukje komt.
Waarschuwing:
er volgt een beschrijving van mijn zaterdag,
dus als het je geen moer kan schelen waarom ik niet kan posten, wat ik goed begrijp,
sla deze alinea dan even over (;
09.30 - 12.30: hockeyinitiatie.
12.30 - 13.00: frieten eten met een vriend van me.
13.00 - 14.00: een hockeywedstrijd kijken.
14.20 - 18.00: handbalwedstrijden spelen.
18.00 - 22.00: handbalwedstrijden kijken.
Ergens tussendoor moet ik overigens ook nog eten..
Mocht ik toch een klein gaatje vinden,
staan er nog bakken huiswerk op me te wachten ;c
Wat staat er dit weekend op jullie programma?
xoxo
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen
Reageer (7)
Relationshipgoals
7 jaar geledenWat een enorm drukke dag!
1 decennium geledenHet lijkt me wel fantastisch afgezien van het huiswerk deel dan. Zeker vergeleken met mijn dag! Die bestaat uit huiswerk en ja, dat is het eigenlijk zo'n beetje.
IK WIL OOK EEN TATTOO! Ik heb er alleen, nogmaals, de moed niet voor. Het lijkt zo definitief, of klink ik nu volslagen idioot? Dat kan ook natuurlijk.
Leuk, leuk!
Love ya
xxx
Leuke wens!
1 decennium geledenWat een druk schema heb jij zeg..
Vrijdagavond komt mijn vriend bij ons eten voor Valentijnsdag, omdat ik hem het weekend moet missen. Hij gaat namelijk met z'n ouders plus broertje en zusje bij vrienden logeren die in Utrecht wonen.
Zaterdag heb ik zelf een wedstrijd in Amersfoort. Die duurt geloof ik van tien tot drie.
Zondag is waarschijnlijk de dag waarop ik huiswerk mag maken.
Niceee! Zelf heb ik ook een tijdje een tatoeage gewild, maar omdat ik nog te jong was en mijn ouders er nooit mee in zouden stemmen, heb ik het toen niet laten doen en achteraf ben ik daar best blij mee. Ik zou er niet meer aan moeten denken dat ik voor eeuwig met zo een plaatje op mijn lichaam zou rond lopen.
1 decennium geledenAls het vandaag niet lukt om te activeren, dan doe je dat gewoon morgen. (: We kunnen best een keer een dagje extra wachten hoor, geen probleem! Ik ga vandaag voor mijn examen leren en aan mijn profielwerkstuk werken. Het wordt een heel saai weekend voor mij, want zondag zal er ook niet veel anders uit zien. Daarnaast moet ik morgen werken, dus vandaag zoveel mogelijk doen. Jouw dag ziet er wel heel leuk uit, dus geniet ervan!
Fantastisch <3
1 decennium geledenEigenlijk vind ik wel dat Skyler voor ze dood gaat met Pieter.. jeweetwel xd