Toms Destiny
SHIT,,,...!!!... alweer verslapen...,, snel sloeg je je wakker uit...
toen je je tanden stond te poetsen bedacht je je .,,, dat vandaag 1 van de ergste dagen van het jaar was...,,,,vandaag kwamen de broertjes kaulitz weer op school,,.. je holde de trap af..pakte je jas en ... ga f je pa nog snel een zoen op zijn wang,,,en holde naar buiten,,, bah......alweer regen.....,,, Je haate duitsland egt... !!! je woonde er al bijna 3 jaar...... maar nog voelde je er niet thuis,.... als je friends uit italie je zo eens zagen... . geen designer kledding,,,..,,, geen haken maar gympies......,,, serieus... je nivoo was gedaald...,, vroeger in italie..,,,, *zucht* nee nadiya niet aan terug denken.,...je kon nooit meer terug naar italie,, en dat wist je zelf ook wel,,,,sinds je pa daar gezocht werd.....,,, moest hij zijn werk verplaatsen naar duitsland... t onfaboulos duitsland....
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
jha door doen plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz(A)
1 decennium geledenmaak er een serie van ik ben er nu al zot van wil je ff melde als de volgende er is
1 decennium geledenbrenxtom
tuurlijk moet je hier een serie van maken.!!
1 decennium geledenen als je dan de volgende hebt moet je wel ff zeggen..!!
-x-xx-