Foto bij Breathe OO8

Guys, I'm so sorry als dit een slecht stukje is, maar ik ben echt zo kapot ! Ik bedoel, zERRIE ENGAGED LIKE WHAT
Ja ik ben erg blij voor ze, maar toch.. Ik was er sinds eind 2011, omdat xfactor uk niet in nederland was, en ik heb ze eigenlijk wel op zien groeien om eerlijk te zijn. Als ik mijn kamer binnen loop en dan kijk ik naar een poster van WMYB of nog eerder, dan kijk ik naar Zayn en ben ik zo van.. Hij is gewoon verloofd.
Hij is verloofd. De lieve jongen die 'niet kon dansen.'
Echt, ik denk dat ik beter naar de xfactor kan gaan en beroemd worden, dan maak ik nog meer een kans bij een van hun dan dat ik hier blijf zitten.
Ik ben nu echt zo.. depressief.
Ugh. Ik ben zelf een Niall girl, en stel je voor.. Je zonneschijn die is verloofd. De enige waarvan je echt hebt gehouden in een lange tijd..
En uit eindelijk zou het gaan gebeuren, maar nu nog niet.. Toch? We zagen hoe snel het ging met Zerrie..
Ik ship Zerrie, duidelijk. Maar het ging wel heel erg snel..
Als dit met Niall zou gebeuren, zou ik nog erger kapot zijn dan nu. En eigenlijk vraag ik me af of dat wel kan.
Goed, bedankt voor het even lezen van mijn dramatisch stukje, haha.

Enjoy x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen