Foto bij Dankwoord

Thank you.
I love you.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • AuroraX3

    BEDANKT ECHT WAAR ! HET IS EEN PRACHTIG VERHAAL GEWORDEN EN HET INTERESSEERT ME NIET DAT IK DIT IN DRUKLETTERS SCHRIJF, WANT ZO IS HET DRAMATISCHER. HET IS GEWOON MIJN FAVORIETE VERHAAL EN IK ZAL ER ALTIJD AAN DENKEN ALS IK OP QUIZLET ZIT OF ALS IK EEN VERHAAL VAN JOU LEES.

    IK HOU VAN JOU EN VAN JOUW PRACHTIG VERHAAL <3

    JIJ BENT BEDANKT !!!!

    1 decennium geleden
  • nuzzlenarry

    Vreselijk bedankt voor dit prachtige verhaal (H)(H)(H)
    Ik hoop dat je ooit weer met een nieuw idee komt voor een verhaal ;)

    liefs,

    1 decennium geleden
  • exhale

    Bedankt lief, voor het aller mooiste verhaal dat ik ooit heb gelezen :')

    Xxx - isa

    1 decennium geleden
  • harrytomlinson

    Lieve, lieve, lieve Sophie,
    Ik wil je echt honderdduizendriemiljoen keer bedanken en sorry dat ik maar zo weinig reacties heb geplaatst, maar wauw, wat was dit verhaal mooi.
    Ik kan met alle zekerheid zeggen dat dit mijn favoriete verhaal op Quizlet is.
    Er is gewoon geen enkel verhaal dat beter is dan dit verhaal.
    Het is gewoon zo mooi geschreven ik weet het niet, maar ook de verhaallijn was heel origineel en hoe alles zo klopte ja het was gewoon geweldig.
    En ik moest huilen bij louis' epiloog want stel ze groeien wel uit elkaar en dan hebben ze geen contact meer.
    En dit verhaal is gewoon
    klaar
    En dat is zwaar kut.
    Want elke keer als ik in mijn pb keek en ik zag staan 'nieuw hoofdstuk geschreven door rushofmusic' dan werd ik zo blij en ik zal dat nu gewoon nooit meer zien.
    En ik hoop echt met mijn hele hart dat je een nieuw verhaal gaat schrijven, wat een bromance is want ik lees alleen bromances en ik hoop dat het dan geen narry is want dat is mijn minst favoriete maar fuck dat ik denk dat alles wat jij schrijft perfect is.
    En misschien schrijf je wel helemaal nooit meer.
    Maar dat zou zo jammer zijn want jouw schrijftalent is zo goed.
    Je kan echt geweldig schrijven.
    En fuck ik moet weer bijna huilen want.
    Stel Harry gaat heel vroeg dood in dit verhaal en dan blijft louis helemaal alleen over.
    En dat is dus iets wat ik nooit meer ga weten want
    je gaat niet meer schrijven
    Fuck dit man.

    Okay, nog een keer; heel erg bedankt voor het schrijven <3
    xxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Lieve Sophie, nogmaals bedankt voor dit geweldige verhaal (:
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen