Foto bij Chapter 12.4 - Zayn Malik (epiloog)

Een bom van nieuwe abo's, zo dicht tegen het einde aan. Welkom, lieve nieuwelingen. <3
Dit is het een-na-laatste hoofdstuk.. Hierbij sluit ik Zayn en Liam af. Einde, finité.
Ik denk dat ik hier nog de meeste moeite mee heb gehad, aangezien deze hele Ziam-relatie echt aan me heet gevreten. Het was zó moeilijk, zo complex, en zo mooi, dat dit me zwaarder valt dan ik had verwacht.
Maar al het mooie krijgt ooit een einde, en zo dit verhaal ook.

Laat me weten wat jullie ervan vonden, liefjes. Het is nu of nooit.. Als we voor 0:00 vanavond de 10 reacties halen, dan staat het laatste, definitieve hoofdstuk vannacht nog online..

Ik hou van jullie. x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Divide

    Ik heb geen tijd voor een lange reactie. Sorry :c but its perfect geschreven. Echt een mooi verhaal!

    1 decennium geleden
  • Nashton

    Geweldig geschreven.
    Moest echt bijna huilen. 3:
    En zoals ze hieronder al hebben gezegd.
    stop nooit met schrijven, want je schrijft
    echt geweldig. (:
    x

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Wauw, mooi geschreven

    1 decennium geleden
  • Tanith

    Wauw, gewoon perfect.
    Zo... Ik moet huilen.
    Ik ben het eens met Felicita en beloof dat je nooit stopt met schrijven. En dan ook echt nooit.
    Ik hou van je meid en ik ben echt ongelooflijk trots op je.

    1 decennium geleden
  • Felicita

    Pure perfection <3
    Promise me you won't ever stop writing. You have to promise me.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen