I love her ... But it isn't the right time to tell her ..

Drew Phantom

Ze kwam aangelopen. De adrenaline gierde door mijn lichaam. Ik probeerde er niks van te laten merken. Toen ze dichterbij kwam zag ik dat ze de brief vasthad. Oh boy, dacht ik. En toen brak het zweet mij uit. Ze zag me staan en glimlachte verlegen. Wat was ze mooi en schattig. Hey, Drew niet wegdromen, zei een stem in mijn hoofd. Ik rechtte mijn rug en glimlachte terug. 'Ik heb net je brief gelezen' zei ze. 'Ja ik zag het. En?' antwoordde ik. Euh what the f*ck, wie vraagt er nu "En?" als het over een brief gaat. Oké slechte zet Drew, dacht ik. 'Euhm, ja ik vond het lief. Maar ik snap niet wat zo een knappe jongen als jij moet met zo een kneusje als ik?' stamelde ze. Euh kneusje, dacht ik. 'Je bent helemaal geen kneusje, ik heb het toch beschreven in mijn brief wie je bent. Of wie ik denk dat je bent. En ik word daar steeds zekerder en zekerder over!' schoot ik meteen in de verdediging. Ik zag haar verontwaardigde blik. En was trots op mezelf. Volgens mijn had ik net haar zelfbeeld heeeel wat opgekrikt. 'Nuja, ik ben nooit zo heel zeker over mezelf geweest.' zei ze alsof ze mijn gedachten kon lezen. 'Moet je echt worden. Het wordt tijd, want je bent een prachtige meid!' zei ik terug. Ik was helemaal verbaasd over de woorden die ik net zei. Kwam dat uit mijn mond? Euhhh, ja duuh ik was de enige die met haar praatte op het moment en zij zou het niet zeggen over haar eigen. Again; domme zet Drew. 'Zal ik aan denken. Maar in de brief staat er dat je me iets moet vragen en zeggen. Wat is dat dan?' vroeg ze. In haar blik kon ik zien dat ze heel nieuwsgierig was. 'Wel, in mijn brief heb je waarschijnlijk wel gemerkt dat ik je wel leuk vind. Dus dat wou ik zeggen en ik zou je willen vragen ofdat je met mij meegaat naar het strandfeest van Tyler.' zei ik aan een stuk door. Alweer heel verbaasd maar deze keer omdat ik het zei zonder stotteren. Ook merkte ik dat ik me steeds meer op mijn gemak ging voelen. En aan de houding van Adriana zag ik dat zij dat gevoel ook steeds meer en meer kreeg. 'Euh, wel ik vind je ook echt leuk. Al een tijdje zelfs.. Ik wil graag meegaan maar wie is Tyler?' antwoordde ze al even vlot als mijn zin daarstraks. 'Tyler Swan? Dat is vriend van mij. Zijn vader heeft het kunnen regelen dat we zaterdag op het strand een feest kunnen houden. En bijna iedereen gaat en die nemen allemaal date mee en dus vond ik het wel een gepaste gelegenheid om te zien als een eerste date?' Waaw ik werd echt vlot. 'Oh okee, Maar weet je zeker dat Tyler me zal mogen want Felix is ook vriend van jou en dus waarschijnlijk ook van Tyler en die mocht me niet echt.' zei ze aarzelend. Auwch, daar had ik niet op gerekend. Ik dacht dat ze dat al vergeten was. En heb ik haar dat ook niet uitgelegd waarom hij zo was? Wel ik leg het haar wel nog eens opnieuw uit. 'Daar moet je je echt niks van aantrekken dat kwam gewoon door Celeste Dolores. Weet je nog?' 'Oh ja, was ook waar. Ja, ik ga mee zaterdag.' Zei ze met een grote glimlach op haar gezicht. haar prachtige tanden kwamen een beetje tevoorschijn. Oh God, wat was ze toch prachtig. 'Ik pik je op om 18u zaterdag.' zei ik. 'Is goed, zie je dan.' zei ze. En ik liep naar haar toe om haar knuffel te geven. Maar net toen ik mijn hoofd op haar schouder wou leggen een paar centimeters ervoor draaide ze haar hoofd en ... Had ik een geweldige kans. Ik wreef een plukje haar achter haar oren en keek haar recht in de ogen. 'I like you' zei ik en ik draaide me om om naar mijn groepje te lopen.

~~~
Ik kan echt niet wachten met activeren !! Ik weet dat het een beetje teleurstellend is. Maar het is nog zo pril dan moet je echt nog zo niet beginne ;o. Reacties? Abo's? Kudo's? I Love you abo's! xxx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen