<3

Dankwoord!*
Hi ladies!
Ik wil jullie even bedanken voor jullie lieve reacties en steun, hihi. Voor jullie maak ik het natuurlijk & ik vond het super leuk om te lezen hoe jullie ervan hebben genoten! Jullie grappige reacties en eigen ideeën en jullie smekingen om verder te gaan, haha. Daar doe ik het natuurlijk voor.
Dank je voor alle lieve woorden, it means a lot!
Ik ben begonnen met een nieuwe story. Maar het zal misschien nog even duren voordat die op quizlet komt :x Maar dan zal ik het hier zeker neer zetten, ok?
En please, als jullie dit een mooie story vonden, maak dan ook mijn andere story. Het is dan wel 1 over Tom Kaulitz. Maar ik weet zeker dat jullie hem mooi vinden, ookal zijn jullie geen fan. Want ik heb Tom heel anders neergezet en niet in de beroemde wereld waarvan jullie hem kennen. Eerlijk gezegd vind ik het mijn beste verhaal, dus please. Willen jullie die ook lezen? Ik weet zeker dat jullie hem leuk vinden!
Nogmaals dank je! (: Heeeeel veel liefs, x!

Reageer (9)

  • ABCDEFleur

    wiejow
    ik heb dit verhaal
    gewoon in één keer uitgelezen
    ik kon gewoon niet stoppen
    major awesome<'3

    1 decennium geleden
  • FCMCandFCB

    HEt was echt mooi
    k kreeg er zelfs tranen van

    1 decennium geleden
  • ImaginaryWorld

    het is echt een super geweldig verhaal


    XXXME

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    graag gedaan!
    hij was echt supper mooi!
    jammer dat hij nu is afgelopen, maar hij is wel super mooi!
    xxx

    1 decennium geleden
  • VETTEL_5

    YOUR WELCOME <3
    het was een GE-WEL-DIGE story <3
    en laat maar weten als die ander online komt =]
    and again.
    HIJ WAS GREAT <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen