|| Hoofdstuk 25
Ik probeerde gisternacht een goed woord te vinden voor een Perciver waterval, aangezien dat is waar jullie je op dit moment in bevinden als je dit verhaal volgt, met dit twee hoofdstukken per dag tempo. Ik kwam uit op Percival en hé, dat kwam mijn slaperige brein bekend voor. Ik ben zo'n genie. :')
Hij was alleen, met een heleboel verbazingwekkende nieuwe ideeën in zijn hoofd, het vergeten boek nog steeds in zijn handen en het gevoel dat er net iets door zijn vingers was geglipt.
Hij was alleen, met een heleboel verbazingwekkende nieuwe ideeën in zijn hoofd, het vergeten boek nog steeds in zijn handen en het gevoel dat er net iets door zijn vingers was geglipt.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Perce en Ol, zaten in een boot. Geen idee wat ze deden, maar ze waren bloot . Jij bent écht geweldig! De veste schrijfster ooit! Ik heb een nieuw voorbeeld! Je bente de nieuwe JKR! Ik wil wel een érg gedetailleerde, romantische kus hoor.
1 decennium geledenAwesome (:
1 decennium geledenErnergurd awsomeness
1 decennium geledenO3O
Yaaay hoofdstuk 25!
1 decennium geledenEn leuk dat Oliver weet dat hij gevoelens voor Percy heeft. Nu moet Percy de zijne nog bekennen, Penny dumpen en dan een dikke, kleffe scene waarin Oliver en Percy elkaar innig kussen.
Percy en Oliver, zitten in een boot.
K- U- S- S- E- N- D!
'Percy was immers absoluut een jongen en Oliver zelf ook, de laatste keer dat hij had gecheckt.'
1 decennium geledenHahaha, anders zou er flink wat mis zijn Olliebollie.