Foto bij Hoofdstuk 73

Hallotjes!!
Sorry dat ik weer zo lang niks geactiveerd heb maar:
Ik heb de afgelopen week bijna alleen maar feestje gehad.
Dat betekent dus laat slapen en laat wakker worden, waardoor ik geen zin had om te schrijven.

Schoolfeest was super leuk!!
Gister ben ik naar het strand geweest, wat ook super leuk was.
Vandaag heb ik besloten lekker niks te doen en dan eindelijk weer iets aan mijn verhaal te gaan doen...

Hebben jullie nog iets leuks gedaan/ meegemaakt??

Xx,
Storiesxx3

“Aimee” roept Ilja vrolijk en stormt de trap op. “Aimee” zegt ze weer en rent dan mijn kamer in. “Ja” antwoord ik simpel. “Trek iets leuks aan. We gaan ergens naartoe.” “Waar gaan er naartoe dan?” “Een feestje. Hop, kleed je om dan kunnen we zo gaan.” Ik spring op van mijn bed en loop naar mijn kast. Ik ben zo moe hè. Toen ik gister te horen kreeg dat Gwen zwanger was, was ik zo blij. Toen ik daarna moest werken had ik gewoon geen concentratie waardoor ik vandaag dus thuis moest werken omdat ik gister niet klaar was. Normaal vind ik thuis werken niet zo erg maar vandaag wel want ik moest mijn werk af hebben. Ik open mijn kast en bekijk mijn kleren. Wat kan ik nou eens aandoen? Ik zie een bloesje en haal die uit mijn kast. Deze trek ik aan. Ik pak nog een broek en een blazer en trek het aan. Ik borstel mijn haar en doet een beetje make-up op. Ik loop naar mijn spiegel en vind dat ik er wel goed uitzie. Ik doe snel mijn schoenen aan en nog wat sieraden en ren dan de trap af. In de woonkamer zie ik Ilja en Bruno staan. “Ga jij ook mee” vraag ik aan Bruno en hij knikt. “Oké. Krijg ik nog een knuffel of niet.” Bruno schiet in de lach en loopt naar me toe. Hij slaat zijn armen om me heen en geeft me een dikke knuffel. “Oké zo is het wel weer goed”zegt Ilja. “Anders word ik jaloers” zegt de met een pruillipje en Bruno en ik schiet in de lach. Bruno loopt met open armen naar Ilja toe en geeft haar ook een knuffel. “Ik houd van je, gekkie” zegt Bruno en Ilja grinnikt. Ze zijn zo leuk samen. Ilja drukt haar lippen op de van Bruno en ze zoenen innig. Op zulke moment mis ik Peter ontzettend erg. Wat zou hij nu aan het doen zijn. Ik pak mijn mobiel van tafel en stuur hem een berichtje.

Aimee:
Hé lieverd!
Hoe gaat het met je??
Wat ben je nu aan het doen??
Ik ga zo naar een feestje maar ik heb geen idee van wie.
Ilja kwam me net vertellen dat we naar een feestje gaan.
Ik mis je ontzettend veel :,(
Ik wil je snel weer zien!!
Houd van je <3
Xx


Ik heb weer eens geluk dat Peter snel reageert.

Peter:
Hé lekkerding.
Met mij gaat alles goed hoor!!
Ik ben nu aan het eten, was vandaag vrij.
Vandaag dus lekker niks gedaan.
Oeh ik ben benieuwd van wie dat feestje is!!
Ik mis jou ook!!
Ik beloof je dat we elkaar snel weer zien.
Houd ook van jou!! <3
X


Ach wat een schat is hij toch ook. “Aimee, ben je klaar dan kunnen we gaan” vraagt Bruno. “Ja ik ben klaar.” Bruno en Ilja lopen alvast naar buiten en ik sluit het huis af. Eenmaal in de auto pak ik mijn mobiel weer en stuur Peter weer een berichtje.

Aimee:
Hé!
Zit nu in de auto.
Trouwens ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik over een week in Italië zit.
Ik, Ilja en Bruno hebben dan een schoolreünie.
Heb er echt zin in!
Ik wil je nu zien!!
Peter:
Nu ben ik jaloers!
Ik wil ook naar Italië.
Ik moet ff iets doen!
Ik spreek je morgen weer, is dat goed??
Aimee:
Ja natuurlijk.
Xx
Peter:
Love you <3
Aimee:
Love you too xx


Ik krijg niks meer terug en staar naar mijn mobiel. Dit is raar. Normaal zegt Peter altijd wat hij gaat doen. Ach Aimee, vertrouw hem nou gewoon. Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak en kijk wat Ilja en Bruno aan het doen zijn. Ik hoor een geweldig nummer op de radio en leun naar voren om de radio harder te zetten. Ilja kijkt me aan en dan zingen wij keihard mee. Bruno lacht om ons en rijdt ondertussen verder. Vanavond gaat super worden.

Reageer (2)

  • Girlicious

    Peter gaat vast wel weer iets plannen zoals een verassing waardoor hij niks zegt...
    Ik ben vandaag langs een theorieschool geweest, mag 19 juli theorieles en examen doen!! (hoera)
    verder heb ik niet veel boeiends gedaan, lekker buiten geweest met verbrande benen als afloop.

    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    YEAAH PARTYY!!!
    Ik heb nog niet veel bijzonders gedaan...
    2x opgepast en watergevecht in het zwembad met mijn broertje.. Was wel leuk!!!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen