Foto bij • 15. Jessica Carter

" Jess, how's america" zei Allison, ik zat met mijn laptop op schoot, ergens in een hal en was aan het skypen met Allison, en Katherine. " It's amazing, I've met so much cool people, and I even did a pendle, and it's so much fun with, everybody. " zei ik, " That's so cool, " zei Katherine, en ik knikte, maar mijn blik ging toen naar een persoon. " Hey, Jess" zei Joey, " Hey mann, how are you" zei ik, " I'm fine, Im going home later, " zei hij, en maakte een pruillipje. " awhh, " zei ik, " what are you doing?" vroeg hij, " skyping," zei hij, " Ow," zei hij, en kwam even in het scherm, " Hey, joey" zeiden de 2 meiden, " Hey friends of Jessica," zei hij, waardoor ik moest lachen. " But I'm going to pack my stuff," zei hij, toen weer. " Okay, give me a hug first," zei ik, en we gaven elkaar een knuffel. " we will catch up soon, " zei hij tegen me, " of course, " zei ik, en toen ging hij weer verder. " sorry, girls but I have to go, " zei ik, na een tijdje. " Tanya, just texted me they want to go shopping," zei ik, ze knikte en na een afscheid drukte ik skype weg, en liep naar mijn kamer om dan de laptop weg te leggen, en mijn tas te pakken.

Ik kwam Tanya, en Jim tegen op mijn weg naar beneden. We liepen naar de lobby, en daar stonden al enkele mensen, we zouden gaan shoppen. Dit keer hadden we één of andere chauffeur dus nam ik op de middelste bank plaats tussen Alfie en Louise. We kwamen aan, in een best wel groot centrum. Ik sprong de auto uit, en keek een beetje rond, opeens kreeg ik een liedje in mijn hoofd, en begon keihard what makes you beautiful te zingen, ook al was mijn zang stem nou niet echt goed, meteen sprongen bijna iedereen in, en zo liepen we het centrum in, enkele mensen keken om, maar dat , maakte me niet zo veel uit. We liepen winkels in, winkels uit en uiteindelijk kwamen we in een skateboard shop. Ik keek een beetje bij de penny boards, ik had een knal roze, met gele wieltjes , ik had hem ook meegenomen, maar had hem nog niet gebruikt deze week.. " Jess, come check this out," zei Marcus, hij stond bij de snapbacks en had er een op, ik begon te grinniken, toen begon hij ook nog eens spontaan te rappen, waardoor ik nog harder moest lachen. " wait, wait," zei ik, en pakte ook een pet. " let's make a picture," zei ik, hij knikte en we maakte beide een raar gezicht, en toen maakte ik de foto. Die kwam op instagram.

Na ons shop avontuurtje gingen we lunchen, in een gezellig knus restaurantje. ik haalde mijn camera er bij, en filmde mezelf. " so we're now at a very cozy restaurant, and yeah, I just ordered a sandwich thing, or something. And we just went shopping, " sprak ik. Caspar kwam in mijn camera en begon tegen mijn viewers te praten. " and that was Casper, people," zei ik lachend. Hij keek me grijnzend aan, ik draaide de camera naar Alfie en Marcus toe, die een wedstrijdje aan het arm drukken waren. Toen we tegen het eind van de middag weer in het hotel waren, belandde ik samen met Louise, Zoe, en Tanya en Jim bij Tyler's hotel kamer, hij is jarig vandaag. " Happy, Birthday Tyler," zei ik, en gaf hem een knuffel. " Thank, you" zei hij, en we zongen samen, happy birthday voor hem. Na een gezellige avond gingen ik richting onze hotelkamer. " jessica," zei Finn, toen we hem en zijn tweeling broer tegen kwamen. Ze waren vandaag Orlanda gaan verkennen, in plaats van shoppen. " hey, how was shopping?" vroeg hij me. " it was fun, the stores were awesome, and we went to walmart, o my god it's so big," zei ik, waardoor ze moesten lachen. " we were going to have a ride, on our boards, maybe you want to join ?" vroeg Jack. " sure " zei ik, de jongens knikte, " but then I have to get it first," zei ik. " we will wait for you, here okay?" vroeg hij, ik knikte, en ging snel naar de lift.

Toen ik weer bij de jongens aankwam gingen we naar beneden, Ik zette me al af, en reed op de stoep. " Let's do a race," zei Finn, " first down the hill, is the winner," zei Finn, toen we bij een heuvel stonden, "deal." zeiden ik en Jack tegelijk. Finn was al vertrokken, dus ik en Jack zette de achtervolging, al snel in. Uiteindelijk kwam Finn als 1ste, Jack als 2de, en ik jammer genoeg als laatste. " you cheated," zei Jack lached tegen Finn. Terwijl we verder reden. We stopte uiteindelijk bij een klein koffie huisje. Nadat we daar wat gedronken hadden, gingen we weer terug, het was ondertussen al pikkedonker. De autoweg was leeg, dus ging ik in het midden rijden, ik zette mijn beide voeten op het bord en spreidde mijn armen uit, en reed zo verder. Dit was echt een heerlijke avond.



Hiiii. <'333
how r u guys
even wat Harries Power in het verhaal lol.
Maar ja, okay, ik heb eigenlijk geen idee wat ik hier nog moet zeggen dus okay,
Byeeeeeeeeeeeeeeee lovely's xxxxxx

Reageer (2)

  • knowledge

    loved this chapter!! <3

    snel verder!!! (:
    <3

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Je schrijft echt leuk, ik vind het erg ontspannend om dit verhaal te lezen ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen