Foto bij Hello i'm Nate Tegitold!

Hello Ik ben Nate Tegitold en ik ga verhuisen naar L.A!


Volg de serie en het leven van Nate Tegitold!

Hello L.A!


Ik, Nate Tegitold ga naar L.A!
Yeh Whoo!

Heey i'm Nate Tegitold!
En ik ga naar L.A!
Omdat mijn vader promotie maakt in zijn beroep als dokter ga IK samen met mijn moeder vader en broertje naar L.A!
En daar ga ik naaar de school waar volgens geruchten Anna Slow ook op zit!
Ik ga over 6 weken en 3 dagen verhuisen!
Ik ga snel mijn spullen pakken, mijn huiswerk maken én op Quizlet.com (een site waar je quizzen en verhaaltjes op kan schrijven)quizzen maken over Anna Slow, zei is de mooiste 16 jarige popster die ik in mijn hele leven heb gezien!
Ik kom op school The Own enn in klas: v5go.
Ik ga mijn vriende wel missen maar we hebben altijd nog msn en de webcam, en ik maak heus wel 'new friends' in L.A.!

We zitten nu 1 week in ons nieuwe huis in L.A en het is hier geweldig!
Ik ga over een week naar school en heb er gewoon zin in!
Ik ga mijn boeken vandaag kaften met mijn nieuwe kaftpapier wat ik hier in een winkeltje schuin tegenover de supermarkt heb gekocht.
Ik haat supermarkten dus ik ga bijna nooit mee.
Maar als ik ga dan ga ik voor deeg.
Het klinkt misschien sukkellig maar ik heb een grote passie voor koekjes bakken.
Dus.. zo loopt mijn leventje nu een beetje druk maar leuk!

Reageer (1)

  • HARREH

    Ga je eindelijk een verhaal afschrijven? x"D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen