Foto bij Underneath The Stars - Niall James Horan

Ik kreeg deze droom nadat ik een hele tijd gehuild had om alle stomme haters. Ik weet niet waarom maar ik wil gewoon niet dat ze mijn jongens pijn doen. x

Ik zit naast Niall op de bank. Het was al donker en je kon de heldere sterrenhemel al goed zien. "Ga je mee een eindje rijden?" vraagt hij. "Zo laat nog? Oké dan. Ik ga met je mee." Er verschijnt een brede glimlach op z'n gezicht. Ik weet dat Niall de laatste tijd niet echt voorzichtig rijdt (en dat weet de pers ook) maar toch stap ik bij hem in de auto. Na een tijdje gewoon rustig te hebben gereden, trapt Niall op het gaspedaal. Ik kan niet meer zien waar we precies zijn, zo snel gaan we. Eerst gaat het goed maar dan... Boem! Er klinkt een harde klap. Niall begint te vloeken en te schelden en raakt gefrustreerd. Ik probeer hem te kalmeren. "Doe maar rustig het komt wel goed." Ik draai de sleutel om in het contact, maar het werkt niet. De auto wil niet meer starten. Niall pakt zijn iphone uit zijn zak en belt de wegenwacht. Maar er neemt niemand op. Weer begint hij te vloeken. Ik leg mijn hoofd even op zijn schouder. Ik glimlach naar hem. "Het komt allemaal wel weer goed Niall." Niall stapt uit de auto en doet daarna mijn deur open. Ik stap ook uit de auto. Niall gaat op een stoep staan. "Gelukkig is het niet koud vanavond!" zeg ik zo enthousiast mogelijk. Ik zet een paar stappen naar achteren en voel Niall's warme lichaam tegen me aangedrukt. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me mee de straat op. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Daar staan we dan, met een kapotte auto onder de heldere sterren hemel. Niall pakt zijn iphone om een foto van ons te maken en precies op het moment dat hij de foto maakt druk ik een kus op zijn wang. "Ik hou zo veel van je Niall." "Ik ook van jou."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen