Foto bij Degree 101 - Hayden Miller

Ik ben dus zoooooo pro
oké nee.. maar dan nog :p.
Ik heb dus een nieuwe laptop gekregen en t ding had wat internet connectie problemen, en dat heb ik dus gefixt..
Nu voel ik me een dikke computernerd... Een soort Sheldon+Leonard+Howard+Raj.... Yep big bang theory...
Maar Docter Sheldon Cooper is toch ook gewoon geweldig?!!?

Dat aan het einde van de avond is iets minder goed gelukt.. Maar hier is tie dan hoor!!
Het duurde wat langer door het gekloot met mijn internetprobleem :). Maar das nu goed dus JEEEEJJJ

Daarnaast wil ik jullie allemaal nog even een keer ongelofelijk graag bedanken. Nooit gedacht dat ik ooit dagenlang in de top zou staan en dat mensen mijn schrijven zouden waarderen:$. U freaking awesomerts:).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • IronRainbow

    Just imagine... The Almighty Dirty Thirty.

    1 decennium geleden
  • Bts

    Awh, dát zijn vrienden! (:

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Nieuw stukkieeeeee!!!!!

    1 decennium geleden
  • LittleDecoyX

    How about another chapter for your lovely readers?

    xxx

    1 decennium geleden
  • annae

    Yeaah pannenkoeken zo lekkerbeetje ze vanmiddag ook nog op =)
    Ps we zitten om bijna 2uur al op 21 kudo's dus dat gaat idd zeker lukken verheug me nu al om wakker te worden met een nieuw stukje!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen