Foto bij || I don't care!||   Yentle

Jaah..... eerste hoofdstukjeee!!!

mijn internet doet echt zwaar vervelend......

'En je moet zijn stal uitmesten en borstelen zijn hoeven ins-'' 'Maaam!!! Ik rij ook al bijna mijn hele leven hoor!' onderbreek ik haar. Haii! Ik ben Summer en ik ben 15 jaar jong. Ik rij al bijna mijn hele leven, en ik heb een eigen paard: Yentle. Hij is een ruin en mijn allerbeste vriendje. Gister is de zomervakantie begonnen en we gaan niet weg dus heb ik alle tijd voor mijn paard. Mijn moeder en vader zijn gescheiden toen ik 6 maanden oud was en mijn vader is naar het buitenland verhuisd. Ik kan hem mij niet meer herinderen, maar ik heb mijn moeder en mijn paard! Mijn moeder heefd zelf ook een paard, een grote fries. Zij heet Tjitske. Binnenkort is er een wedstrijd en ik moet me gaan voorbereiden, want Yentle en Ik springen op M1 niveau, wat best knap is want Yentle is 6. Maar het is een Teamwedstrijd en mijn vriendin Emma en haar paard Butterfly (een schimmel arabier) doen ook mee. Zij in de cross en mijn moeder in de dressuur.

________________________________________________________________________________________________________________
Dan komen we eindelijk aan op stal. Onze paarden staan op dezelfde pension stalling dus als een van ons niet kan doet de ander haar paard. Nou komt het bijna nooit voor dat ik niet kan ;) Maar als mijn moeder moet overwerken ofzo dan rijd ik wel eens op Tjitske. We lopen door de brede gangen naar de stallen en gaan naar de boxen van onze paarden. Yentle staat een beetje vooraan en Tjitske achteraan waardoor ik mijn moeder nog net kan zien.
' Heey Yentle!' begroet ik mijn paard terwijl ik de box in loop en hem een knuffel geef.


En wat vonden jullie van het eerste deeltje? laat het me weten!!!

Reageer (1)

  • XxSelena

    ilikeeee ! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen