• 9. Jessica Carter
De 10 uur durende vlucht, was lang, maar wel leuk. Ik had pas één keer gevlogen en dat was naar Italië. " Do you like the view?" vroeg Jack me, ik keek hem aan en knikte enthousiast. " It's beautiful" zei ik, en keek weer terug, het wolken dek was prachtig. Ik pakte mij camera ik moest een foto maken. " are you making a picture?" vroeg Jack, ik knikte. " what about your first vlog, " zei Jack, en keek me glimlachend aan. " I don't know," zei ik, " Ah, come one, you did a view videos, " zei hij, " sure," zei ik lachend, en keek hem hoofdschuddend aan. In plaats van een foto te maken, filmde ik het. En ook filmde ik Finn die diep in slaap was. Het zag er super schattig uit. Toen we na 10 uur, eindelijk aan de landing begonnen. Had ik wel genoeg gevlogen. Toen ik er eindelijk uit mocht, was ik dan ook blij. " you survived," zei Jack lachend, en ik keek hem glimlachend aan. Finn sjokte slaperig achter ons aan, terwijl we door liepen naar de plek waar we onze koffers konden pakken. Toen we onze koffers eindelijk hadden, gingen we op weg naar het hotel, waar ook Playlist live plaats zal vinden, we waren gewoon in Florida, Zoe en Louise kwamen we tegen in het hotel. Al meteen werden, Jack, Finn, Louise, en Zoë belaagd in de mensen die er waren. " O my god, your Jessica," hoorde ik een meisje zeggen. Ik glimlachte, en het meisje kwam naar me toe.
" I was so happy, when Alfie tweeted you made a channel," zei ze, " aw, thank you. " zei ik, " Can we make a picture?" vroeg ze, " ofcourse, " zei ik. Het meisje gaf de camera aan haar vriendin, en ik sloeg een arm om haar heen, en we maakte een foto, " Thank you, so much," zei ze. " aww, come here" zei ik en gaf haar een knuffel. Ze bedankte me, en ging toen verder. " Jess, are you coming?" vroeg Zoë. Ze stond aan de incheck balie van het hotel. Ik knikte en liep naar haar toe. Toen we in gecheckt hadden gingen we richting onze kamers, toen we de deur opende kwam er een prachtige hotel kamer tevoorschijn. " O my god, " zei Louise en sprong op het bed, ik en Zoe moesten lachen, al snel volgde we haar, en sprongen ook op de bedden. " This is going to be the best week ever" zei Zoe. en we knikte instemmend. Nadat we alles hadden uitgepakt ging ik naar beneden, omdat ik honger had.
Ik liep door de gang, en had mijn camera mee genomen. Ik was wat tegen de camera aan het praten." hey guys, so I'm in the hotel, the room is amazing, and the view is perfect, now i'm heading downstairs to get some food, maybe were going into town, to find some food, so yeah, I'm so excited. I already met some fans, I really didn't knew I had them, so I was very surprised, and yeah, I will talk to you guys in a bit." zei ik,
Beneden zag ik al een aantal mensen, " o my god, Jessica," hoorde ik, en keek om daar stond Tyler Oakley van binnen was ik zo erg aan het fangirlen. " Tyler," zei ik enthousiast. " It's so nice to finally meet you." zei hij enthousiast, en ik omhelsde hem. " O my god, when I heared that you made a channel, I was so happy," zei hij, ik grinnikte. " I'm so happy to meet you, " zei ik " what were you going to do?" vroeg Tyler me, " I went to find food," zei ik lachend. " Me too, why don't you join us," zei hij, en ik knikte. Uiteindelijk ging ik met een grote groep mensen op onderzoek uit naar eten. Dit werd echt een geweldig weekend.
wow, dat was lang, I',m so sorray,
ik ben weer van plan voor deze story schrijven,
hope you liked this,
en iedereen welkom aan de geweldige, Tyler Oakley, voor als je hem nog niet kent hij is geweldig,
maar ik weet bijna wel zeker dat jullie hem kennen,
See yaaa, lovelys xxx
Reageer (2)
FRANTA as in Connor Franta? ;d
1 decennium geledenAnyways leeeeeeuwk ^^
Whihihi, wanneer ik FRANTA zag in mijn inbox werd ik blij. Wanneer ik zag dat het deze story was, werd ik nog blijer!
1 decennium geleden