Foto bij 21:The flying batle  - Fight with the Kazekage part 1

21:Het vliegende gevecht - Gevecht met de Kazekage deel 1

The Suna desert

Sasuke stond vlak over de Kazekage , de grootste shinobi van Suna , ze kende el kaar en hadden elkaar al bevochten. Hun gevecht was toen onderbroken en Sasuke was achter Gaara aan gegaan maar uiteindelijk was het Naruto die hem ,Gaara , te pakken kreeg. 'Je hoeft niet te vechten ik ken je pijn!' riep Gaara. 'Ik begrijp je en Naruto misschien nog meer! Er is geen reden om kwaad te zijn of te vechten! Ik begrijp je woeden en je haat!' zei Gaara om alle mogenlijk heden op een gevecht te vermijden. 'Je wilt niet vechten maar je mag me wel vermoorden ondanks de belofte van Sunade en natuurlijk wil je het niet voor Naruto. En wat die haat en woede betreft ... Mijn haat overschrijd die van jullie meer dan je je kan inbeelden.' met deze woorden moest Gaara het blijk baar doen een gevecht , zou zeker komen! Temari was niet naar Kankuro gesneld maar was ook naar Gaara gekomen. 'Je hoeft niet te vechten houw ons van uit de lucht in het oog , je hoeft niet in te grijpen gewoon het gevecht onthouden en stuur de details naar Sunade en , geen vragen!' waren de bevelen van Gaara tegen haar. 'Ma ...' begon ze maar ze werd onderbroken door Gaara. ' Ik wil niet dat jij , of iemand in de buurt komt als ik de krachten van de one tails gebruik kom niet in de buurt en hou idereen weg , GA!' zei Gaara en ze sprong op haar waaier en vloog de lucht in samen met een vogel om Sunade te informeren.

'Sasuke ik weet het van de belofte en ik wil Naruto ook niet tegen gaan maar ik bescherm mijn volk , dat is mijn plicht als Kazekage.' het gevecht begon. Sasuke stuurde meteen twee vuurballen die doel raakten en hij lachte. Maar Gaara stond duidelijk nog recht want van uit de rook kwamen twee zand-armen ze pakte Sasuke vast en hij kon niet ontsnappen , de armen hielden hem in de lucht en sloegen hem vervolgens op de grond. 'One tails!' gromde Sasuke kwaad. Hij vloog op Gaara af en gaf hem zware verwondingen met zijn zwaard. Maar Gaara sprong achteruit en liet grote zandpinnen van hard zand op hem af vliegen. Twee van de drie misten maar één van hen raakte hem in zijn schouder. 'Lichting style : True spear!' hij vloog op Gaara af en schoot hem af en de bliksem ontplofte. Tot Sasuke's verwondering kwam Gaara zacht naar op de grond op beide voeten. 'Hoe ...?' maar Gaara had deze vraag vast al verwacht want hij had zijn antwoord al klaar. 'Mijn zand schild je hebt een zandkloon te pakken gekregen terwijl ik er veilig achterstond.' zei hij. 'Hm , op een grond gevecht staan we gelijk maar wat in de lucht?' Sasuke sprong achteruit en liet een reuze grote havik verschijnen. Gaara sprong ook in de lucht en hij liet zichzelf dragen door zand. Gaara achtervolgende Sasuke tot in de Sand valley! Waar hun volgende gevecht plaats zou vinden.

Reageer (1)

  • Luckey

    spammed!!!
    snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen