Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • Tanyah

    Laat ze zagen hallo, als je verhaal zo slecht was als die mensen beweren had je niet zoveel kudo's stont je niet zo veel in de top! Geloof me echt je verhaal Is super! Ik heb 2 favo verhalen en dat is why now( is ook een aanrader)!! en dit verhaal, ben echt blij dat ik dit verhaal heb ontdekt! Maarja laat ze zeggen je hebt genoeg steuners als die andere dikke nekjes.. En vooral NIET stoppen he!! En ja hahahaha wat ze allemaal we'll niet bedenken best zielig voor dean maar hailey moet samen met harry!

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH OMG en toen gebeurde het *BAM* vanuit het niets en de premiere van The Hobbit OMG! OMFG! OMFFG!!! I swear i'd do whatever it takes om bij de premieres van die films te zijn en toch toch lukt het me niet en die jongens durven nog te klagen dat ze erheen moeten?! Say Whut! Okay van al het hatelijke werk en de stomme regels dat je van het management krijgt is dit gewoon heaven on earth!!!!
    Phahah en sorry voor mijn veel te lange en overdreven reactie voor zo'n klein zinnetje in je story maar Lord Of the Rings en The Hobbit hebben een deel van mijn leven overgenomen ;p

    Anyway love this chapter! go for it Hazz!!!
    Snel verder please??

    1 decennium geleden
  • kikilovex

    awww, Hazza's gone bad (geen idee of ik het goed schrijf, maar ja)

    1 decennium geleden
  • Magicsongzz

    Jaaa! Ik ben weer mee! Super verhaal echt! Kan niet wachten op het volgende hoofdstukje!
    Ik erger er mij ook kapot aan. trek je er niets van aan! Jij staan tenminste iedere dag hoger in de top en je hebt veel meer lezers en mensen die je steunen! Het waait wel over!

    1 decennium geleden
  • Bts

    NOOOOOO HARRY, dan is hij evil D:

    Je moet gewoon niet meer naar die forums gaan, laat ze over je praten. Wamt hé, wie komt er elke dag in de top?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen