Foto bij Chapter 11.3 - Harry Styles

Hi loves!

Dit was nachtwerk. Echt, haha, ik kon niet slapen vannacht (ik was een gevaar op de weg met rijles vanmorgen), dus kroop ik achter mijn zwak verlichte laptop en ben aan de slag gegaan. Het is weer een paar uur later geworden dan ik had gehoopt, maar ik ben in ieder geval HEEL blij dat ik jullie al zo snel weer een nieuw hoofdstuk kan geven.

Ontzettend bedankt voor alle lieve reacties enzo, ik ga snel de tijd nemen om jullie allemaal persoonlijk te bedanken.
Ik denk dat het een van de weinige dingen is dat me op de been houdt momenteel. Het gaat niet zo goed.

Geniet van het hoofdstuk, ik hou van jullie. xSophie

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • harrytomlinson

    Ik weet dat ik nog op geen enkel hoofdstukje een reactie heb geplaatst, maar eigenlijk zou je dat wel verdienen.
    Ik volg je verhaal al heel lang, en echt waar; dit is mijn favoriete verhaal op Quizlet.
    Alles klopt zo mooi en is gewoon zo echt. Je weet de gevoelens van de jongens zo goed over te brengen, echt wauw.
    Ook zooo fijn dat het niet zo'n standaard verhaal is, maar dat er echt over nagedacht is. Het is niet onvoorspelbaar maar ook niet voorspelbaar, zo dacht ik bijvoorbeeld dat Harry de bruiloft verschrikkelijk ging vinden, maar dan blijkt het toch het tegenovergestelde te zijn, dat vind ik ook heel leuk!
    Je schrijfstijl is ook echt heel fijn, elke keer als ik in mijn pb zie staan Privé Bericht van rushofmusic krijg ik een glimlach op mijn gezicht, haha.

    Ik vind het ook echt superlief dat je ondanks dat je laptop zo klote doet gewoon nog stukjes blijft schrijven en echt alles probeert om het toch nog online te krijgen.
    Ook snap ik niet dat dit verhaal nog nooit in de top heeft gestaan & niet 800 abo's heeft, net als lust or love ofzo, want dit verhaal is zoveel beter dan die shit wat nu in de top staat.

    Zoals altijd is dit stukje geweldig, en ik hoop dat je snel weer verder zou kunnen schrijven!

    Hugs & kisses,
    xx

    1 decennium geleden
  • Boundary

    Alles begint goed te komen ^^ x
    mooi zoals altijd!! xd x

    1 decennium geleden
  • LovelyWorld

    ZAYN I LOVE YOU YOU'RE ADORABLE

    1 decennium geleden
  • Divide

    Me want more. (:
    Als er iets is, pb me hea. Mag je echt doen.

    1 decennium geleden
  • laure1

    Hey girlie,
    wat er ook is, het komt goed :)!
    En btw je verhaal is nog steeds top! Echt waar, dit hoofdstukje was weer zo schattig!
    Ik heb gedaan met de examens dus ik denk dat ik je verhaal nog eens opnieuw ga lezen.
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen