Foto bij 20:  The bodyguard Vs the beast - Jugo's fight

20: De lijfwacht tegen het beest - Jugo's gevecht

Hidden sand village woestijn

'Jugo!' zei Sasuke. 'Ja.' zei Jugo en Jugo activeerde zijn curse mark. 'Dat kunnen niet de enige zijn.' fluisterde Sasuke tegen zichzelf. De Suna shinobi hadden hen bereikt en waren in gevechtspositie gaan staan. 'Is dat ... ?' stotterde een van hen met een bange uitdrukking op zijn gezicht. 'Sasuke Uchiha!' zei Kankuro. Hij is een gevaarlijke tegenstander hij heeft als een van de weinigen Gaara ooit kunnen verwonden. dacht Kankuro die bang werd maar het niet liet blijken aan zijn team genoten om ook hun te doen inzien dat hoe sterk hun tegenstander ook was ze niet bang hoefden te zijn. 'Jij weet dit .... Gaara , Als je broer kan ik het voelen.' fluisterde Kankuro om zichzelf meer moed in te spreken. 'Rustig mede shinobi , Kazekage Gaara komt er zo aan!' zei hij en de shinobi mompelde wat tegen elkaar. 'Ik zal deze nodig hebben.' zei Kankuro en hij pakte zijn poppen van zijn rug. 'Als de Kazekage zo komt zal ik wel wachten,' zei Sasuke ,' Jugo vermaak je maar.' zei hij. Jugo activeerde meteen de curse mark. Hij vloog eerst op de gewone ninja's af , die geen partij voor hem waren. Kankura schrok toen Jugo zo maar zijn mannen achter hem weg vaagde in een enkele stoot. 'Kom op poppenspeler !' lachte Jugo ,' Maak er maar een goede show van!' zei hij met zijn zware stem. Hij vllog op Kankuro af die meteen zijn twee poppen greep en ze hem lieten beschermen tegen de zware klap. Gelukkig waren de poppen steviger als mensen en werden die niet doorboord toen Jugo ze raakte , al kraakte het hout heel hard en kwamen er kleine barsten in. Vervolgens ging Kankuro in de tegen aanval één van zijn poppen strengelde zich rond Jugo en gooide hem de lucht door terwijl de andere hem vervolgens op de grond neer sloeg. Door de klap spoot het bloed uit zijn mond. Hij sprong recht en wouw weer op de poppen in slaan maar Kankuro trok ze met behulp van zijn chakra-draden terug. 'Dat scheelde niets.' zei Kankuro puffend. Maar toen Kankuro uit ruste kwam Jugo met een ongelooflijke snelheid op hem af. Kankuro kon nog net één van zijn poppen weg trekken maar de andere die bij de vorige klap ook al het meest beschadigd was moest er aan geloven en brak in duizenden kleine stukjes. Kanuro's hoop was nog niet verloren drie jaar geleden vocht hij altijd met slechts één pop en weinigen konden toen van hem winnen. Kankuro zag plots dat Sasuke verdwenen af en Jugo maakte ook van deze afleiding gebruik om zijn tweede en laatste pop te verbrijzelen , alle kleine poppen onderdeeltjes lagen verspreid in het zand. 'Je bent verloren poppen speler!' riep Jugo en hij vloog met een ongelooflijke vaart op Kankuro af. 'Ik wouw dit niet doen , maar als het echt moet!' zei Kankuro en hij pakte een rol van zijn rug. Er kwam een reuze Hagedis achtige pop tevoorschijn op het moment dat Jugo niet meer kon afremmen de pop sloeg hem met zijn staart en vuurde chakra uit zijn mond met een grote ontploffing tot gevolg , Jugo viel op de grond en Kankuro viel na hijgend neer.

Reageer (1)

  • Luckey

    Spannend!!!
    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen