Mijn laatste woorden, Bill Kaulitz . # 55
Hyehyee<3
Ik zit in een doodlopend spoor op m'n storie =,= zeggen jullie even wat jullie willen dat er nog gebeurd in het centrum terwijl Bill weg is? Ik heb alleen inspiratie voor als ze terug samen zyn , dusjuaaaa. Dankjulliewel (l)
Ik zit in een doodlopend spoor op m'n storie =,= zeggen jullie even wat jullie willen dat er nog gebeurd in het centrum terwijl Bill weg is? Ik heb alleen inspiratie voor als ze terug samen zyn , dusjuaaaa. Dankjulliewel (l)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
verder..:D
1 decennium geledenEgt geweldiggg snel verder
1 decennium geledenKusjee(K)
Weer super! Ga je snel verder?
1 decennium geledenwhhaha superr:D!
1 decennium geledensnel verderr<3
ehm.. er ging iets ergs gebeurenn ^^ want daardoor kwam super Bill Aurelle redden en ehm.. je kunt jaa goede vraag.. je kunt in de tussen tijd nog misschien doen dat Frankie haar leuk vindt or something maar zij hem niet en dat ze hem dan afwijst.. of ehm.. jaa anders heb ik nu geen inspiratie.. maar dat krijg je als je met je hoofd in de geschiedenisboeken zit -_-'
snel verderr<3
xxxx
"Oops" giechelt Bill.
1 decennium geledenIk hoor het hem gewoon 'zeggen'
Serieus!
Geweldig, ga snel verder alsjeblieft!!
x