Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • annae

    Aawh wel zo jammer dat t afgelopen is maar t was zo leuk wat jij ook vindt dus das helemaal super!!
    Mijn leukste moment is denk ik mss toch wel t einde of t moment waarop Zayn en Niall voor t eerst zoenen of dat zij voor t eerst contact heeft met Liam of het hele verhaal want ik heb t echt met plezier gelezen en zat ook driekwart van de tijd met een grijns van hier tot Tokyo op m'n gezicht wat er echt zeer charmant uitziet!!
    Heel erg benieuwd naar je nieuwe verhaal dus nemer een ABO op maar dan moet jij wel snel beginnen of je bent dat al ik weet niet maarja wat ik wel weet is dat dit een topverhaal is

    1 decennium geleden
  • xLittleBirdx

    Echt jammer dat het nu afgelopen is.
    Maar het was echt een super mooi verhaal.
    Zo mooi dat ik echt niet weet wat ik er nu het leukste aan vond.
    Soms moest ik ook lachen om jou manier van schrijven.
    Die stomme grijns was vaak na het lezen niet van mijn gezicht af te slaan.

    Maar elk einde staat ook voor een nieuw begin.
    Dus ga ik nu snel beginnen aan je Louis story!
    xx

    1 decennium geleden
  • Nashton

    Ik heb echt geen idee wat mijn favoriete stukje was, haha. Alles was zo leuk. (:
    Je verhalen zijn echt geweldig en natuurlijk ga ik je nieuwe verhaal ook lezen, hihi.
    xxx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Voor de laatste keer een Kudo voor dit verhaal :)

    1 decennium geleden
  • CLlFFORD

    Nog eens; AWWWHH! <3
    Je verhaal is perfect Finte en het is geweldig geëindigd!
    Ik weet niet precies wat mijn favoriete momenten waren want het was allemaal erg perfect..
    Ik verheug me nu al op je volgende verhaal, Snel een abo nemen dus!
    Nu je ons bedankt hebt wil ik jou ook bedanken; Ik wil jou, Finte, bedanken voor al die fun die je ons gegeven hebt bij het lezen van je story. Voor al die grijnzen die je op mijn gezicht geplakt hebt met je stukjes. Thank you! :'D
    Oké nu ga ik een abo nemen op je Louis story! :3
    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen