Foto bij XXII. Oh, no, you don't

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • JemCarstairs

    aww, wat jammer dat ze bij de Cullens weggaat nu. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren!

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    Kan ze niet gewoon bij de Cullens blijven en die beschermen?
    Aro en zijn wacht maakt toch geen schijn van kans tegen haar.
    *ziet het voor zich dat ze de volturileden als basketballen gebruikt xD*
    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Whahaha, en natuurlijk ben ik nu lekker de eerste die reageerd, hoop ik..
    Nou ja zeg Cece je moet wel blijven, Aro kan poep krijgen je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt. En trouwens Aro moet niet zo zijken, heb hem nog niet gezien en gehoord of geroken of nog erger gevoeld. Ook ben ik nog steeds mens dus tja Aro peg voor jou!!!
    Casius moet niet zo piepen met dat de Cullens zijn ding willen over nemen...
    Trouwens Cici blijft wel in de buurt, waarschijnlijk om Aro te irriteren wanneer hij naderd, oeeeeww ben zo benieuwd.. Eigenlijk hoop ik dat Aro een keertje gewoon weg niet zijn zin krijgt hij lijkt wel een klein kind, wat geen lolly krijgt. Dat dan gaat bleren en brullen nou bij dit betreft dan mensen gaat bijten leegzuigen en owja andere nog vermoorden omdat hij ze zin niet krijgt. Erg typisch niet??
    Tja dat krijg je met een verwent persoon!!!
    Whiiiiiiiiii...


    Snel verder..
    En jij hebt weer leesvoer..

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen