Foto bij Chapter 11.1 - Zayn Malik

Allereerst: WAUW WAUW WAUW. Wát een mooie, prachtige, lange reacties van jullie allemaal
Dankjullie wel! Zo lief! Ik verdien zulke lezers als jullie echt niet.

Zoals sommige van jullie al weten, heb ik ontzettend veel kuren met mijn laptop. Het is gisteravond begonnen, en ik heb het hoofdstuk vandaag al acht keer deels overnieuw moeten schrijven, omdat mijn word en de hele klerezooi al meerdere keren vast is gelopen, en ik niets meer kon opslaan. Ik hoop dat die irritatie niet terug te lezen is, in het hoofdstuk.

Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het is nu maar aftellen. En eerlijk gezegd? Ik wil ook niet dat het eindigt, maar mijn ideetjes raken zo langzamerhand op..
Leesplezier! x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • AlphaWolve

    Oh my.... Wát een reacties hé! Maar je verdient het! *plechtige houding*
    Ik kan gewoon niet bedenken wat ik moet doen! Wat ik moet typen, wat ik kán zeggen, omdat álles al gezegd is. Nou, ik zal je mijn levens verhaal vertellen.
    Het begon toen ik jouw storie begon te lezen. Eerst vond ik het gewoon leuk, maar nu hélemaal super! Ik ben er verslaafd aan! Ik begon pas écht met leven toen ik het verhaal las! (Grapje hoor, maar ik weet niet wak anders moet typen (:) In ieder geval: Leuke storie, en ga plzzz snel verder!

    1 decennium geleden
  • Boundary

    Ik kan gwn niet op tegen al die lieve reacties...
    het is gwn zo geweldig c:
    omg dit word mijn kortste reactie voor jou ooit 0_0
    het spijt me x
    Love you and your story x

    1 decennium geleden
  • LionPride

    Hi, ik weer (:
    Ik kwam gewoon nog maar een keertje zeggen hoe cute Ziam wel niet is en Zayn is echt helemaal open gebloeid, fantastisch! (:
    Dit verhaal is gewoon zo freaking perfect (:
    Liefs x

    1 decennium geleden
  • nuzzlenarry

    Beste rushofmusic,

    Oh jawel, jij verdient zoveel reacties en zoveel lezers.
    Dit verhaal is gewoonweg perfectie.
    Ik begon het te lezen ongeveer een week geleden en ben nu aangekomen bij dit hoofdstuk.
    Ik was opzoek naar een nieuwe bromance story hier op Q om te lezen.
    Ik heb al weetikveel 40+ abo's ongeveer.
    Maar, ik moest gewoon een nieuwe zoeken.
    Toen ik door de story lijst scrolden met 'bromances 1D' kwam ik veel verhalen tegen waar ik al een abo op heb.
    Dus dacht ik 'laat ik maar op de eerste story in de rij klikken'.
    Dat was jouw verhaal. In eerste instantie vond ik de titel niet bepaald origineel.
    Maar daarom mis ik misschien alle perfecte verhalen, met alleen maar naar de titel kijken.
    Ik begon te lezen, en ik het begin van het verhaal vond ik het net zoals de meeste verhalen waaran ik begin saai en verwarrend. Maar bij jouw verhaal was ik na het vierde hoofdstuk al helemaal verkocht.
    En dat is sneller dan bij andere story's.
    Nogmaals, ik vind dat je de abo's en reactie's ZO erg verdient.
    Anders dan de meerderheid van de story's die ik lees post jij een hoofdstuk met ik weet niet hoeveel woorden.
    Toen ik het begon te lezen was ik ook gelijk van 'Whoaah, WHOaaaAH'.
    Maar dat is het leuke aan deze story.
    Ik vind het ook heel fijn dat de tekst niet helemaal aan elkaar is maar dat er wit regels tussen zitten.
    En, ik heb tijdens het lezen niet veel van je eigen stukjes tussendoor gelezen.
    Maar volgens mij zei je dat dit wel een boek zou kunnen zijn, door de hoeveelheid tekst.
    En ik vind, niet perse door de hoeveelheid tekst, dat dit gewoon een boek zou moeten zijn.
    Het is nogmaals PER FECT.
    Je beschrijft alles zo goed. Iets waar ik minder in ben in het verhaal dat ik schrijf.
    Dat is echt fijn.
    Volgens mij is het bijna afgelopen (denk ik)
    En dat is wel goed want met dit verhaal zou ik niet te lang doorgaan.
    Verder weet ik niet heel veel meer om te schrijven.
    Dit is mijn langste reactie ooit. Mijn netste ook wel.
    Ik heb geen idee maar ik heb vandaag geen zin om in fangirl taal te praten.
    Ik hou het lekker serieus ;)

    Ik hoop dat je na dit verhaal nog vele andere perfecte verhalen gaat schrijven!
    En weetje dit verhaal verdient wel 100, nee 200+ abo's!
    Heb je al eens in de top gestaan?
    Zo niet, ABO'S WE GAAN DE KUDO KNOP AANVALLEN BIJ HET VOLGENDE HOOFDSTUK.
    Ik hoop dat je mijn lange lange laaaaaaaaaaange reactie heb gewaardeerd.
    Hoe netjes hij ook mag zijn ;)
    En heb een fijne dag.
    lol.

    veel liefs van Fiep.

    P.s. ok. misschien een beetje dan:
    OMG DIT VERHAAL IS FREAKING PERFECT I LOVE YOU LIKE OMG NO I CANT. IK WAS VAN 'AWWW' EN 'OMG' EN 'NEEEEEEOOOEEEEEEE' IK HEB GEEN WOORDEN OKÉ OEJRLAJFKLJGKLJSFKLASJKGL

    bye.

    1 decennium geleden
  • exhale

    Zouis is in dit verhaal echt mn favoriet!!! Ze zijn zo leuk samen (als beste vrienden) en zayn is idd heel dramatisch hahaha xD
    Hoop dat de date goed gaat
    Snel verder xxx (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen