Foto bij Degree 80 - Harry Styles

Tjeeezz man, vandaag is echt mn dag niet met schrijven...
aan de andere kant.. Ik heb net Gerard Joling gezien.. En K3...
heel jammer dat die tweede geen enkel fatsoenlijk woord meer in hun liedjes hebben:(.
Wat is er mis met de 3 biggetjes en teleromeo? Of die van ik ben verliefd op Leonard, op Leonardo Dicaprio. Pak me vast ik wil met je dansen net alsof ik groter word?? Of Hand in hand, oog in oog, alle kleuren van de regenboog! En Heya mama?
achja...
dat tros muziekgebeuren was hier dus.. komt wel eens op nederland 1 (voor Dutchies misschien nog wel bekend)... Best grappig, veel bier enzo (niet dat ik alcohol drink xD).. Maar Jannes enzo is toch echt niet mijn soort muziek xD..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • IronRainbow

    Say hello to your new subscriberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr C:

    1 decennium geleden
  • 15xCupcake

    Shiiit, zoveel gemist, vreselijke examens man! Nu ben ik weer even mee :) allemaal echt leuke stukjes trouwens! & wat gaat Harry ontdekken in Nederland? :o still love the story a lot!x

    1 decennium geleden
  • CandyFloss

    Dit gaat volgens mij drama worden als harry in nederland aankomt en er achter komt dat ze daar niet is...

    1 decennium geleden
  • StylesNicole

    Wss gaat Harry zich doodongerust maken als hij er achter komt dat ze niet in Nederland is en hij haar niet kan bereiken...

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Ga Gwn naar Londen Harry en zoek haar daar :) super verhaal!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen