Foto bij Magic 19

Tijdsprong

‘NIALL! LOUIS!’ schreeuw ik buitenadem en ik ren de leerlingenkamer binnen. ‘Emma?’ grinnikt Louis en ik kijk hem boos aan. ‘Ga zitten,’ zegt Niall als hij ziet dat ik het meen. Ik neem plaats en kijk even om me heen. ‘Niet hier,’ constateer ik. ‘Kom mee,’ zegt Louis en we achtervolgen hem. Uiteindelijk zijn we op de meidentoilet van Jammerende Jenny aangekomen. ‘Louis waarom hier?’ vraagt Niall. ‘Jenny luistert-’ Hij kan zijn zin niet afmaken want hij wordt onderbroken door Jenny. ‘Hallo Louis,’ zegt ze met een flirterig stemmetje. Ik moet echt moeite doen met het inhouden van mijn lach. ‘Jenny wil je ons alsjeblieft even met rust laten,’ zegt Louis met een smekend stemmetje, een ondertoon van flirterigheid is te horen. Ze verdwijnt en Niall en ik barsten in lachen uit. ‘HAHHAHA LOUIS HEB JE HAHAHA EINDELIJK EEN CHICKIE GESCOORD,’ zegt Niall schaterlachend. ‘OF IS ZE TE HAHAHA DOORZICHTIG,’ vul ik ook schaterlachend aan. Louis krijgt een kleur op zijn wangen en Niall en ik geven elkaar een high five. Nadat we uitgelachen zijn kan Louis eindelijk zijn uitleg geven. ‘Ik kom hier wel vaker en ik wil haar er gewoon niet bijhebben. Ik ben er achter gekomen dat dit werkt dus ik kan haar ook wel terughalen als jullie dat willen?’ Niall en ik schudden onze hoofden heftig en Louis knikt tevreden. 'Wat was er nu?’ vraagt Niall nieuwsgierig. ‘Ik was over de zevende verdieping aan het lopen om het boek te controleren. Daar zag ik Crabbe met Daedalus, een Slytherin uit mijn klas, rondlopen.’ ‘Dat is toch niet zo gek?’ vraagt Niall. ‘Ze liepen drie keer langs de kamer en keken nogal geïrriteerd. Ik weet zeker dat ze iets van plan zijn. Wat toen ik ze mij langs zagen lopen waren ze gelijk gevlogen. Ik weet het zeker.’ ‘Verdomme ik wist dat Crabbe iets van plan was en niet helemaal deugde. Maar die Daedalus vertel daar eens wat meer over,’ zegt Louis en ik hoor bijna zijn hersenen kraken. ‘Daedalus zijn vader stamt af van de Malfoy’s. Het is een beetje zo’n klerenkast, maar wel een leeghoofd. Sterk, maar niet de slimste, wel zeker de sluwste.’ ‘We moeten naar McGonagall,’ zegt Niall vastberaden en hij staat op. Louis en ik stappen ook op en in een snel tempo gaan we naar het kantoor van McGonagall. ‘Wat is er allemaal aan de hand? Wat doen jullie nu hier? Is er iets met het boek?’ ‘Zoiets,’ zegt Louis. ‘Neem plaats,’ zegt ze en ze wijst naar de stoelen. We ploffen op de stoelen en beginnen het verhaal uit te leggen. ‘Dus professor, kunt u hier iets aan doen?’ ‘Professor Crabbe is een leerkracht hier op school! Jullie hebben het vast verkeerd gezien en hier wordt helemaal niets aangedaan. Nu naar jullie kamers of ik haal er wat punten af,’ zegt ze en we lopen naar onze kamer. ‘Wat nu?’ vraag ik en ik laat me zuchtend op de stoel in de leerlingenkamer zakken. ‘We gaan er zelf iets aan doen! Dat weet ik zeker,’ zegt Louis. ‘Hoe wil je dat gaan doen?’ vraagt Niall. ‘Ik leg het je uit,’ zegt Louis.

Jullie reactie's maakten me super blij en lieten me blozen
Maar jullie willen natuurlijk heel graag weten wat er gaat gebeuren ^^
Wat denken jullie? xx

Reageer (4)

  • girltough

    Ik denk dat er iets gaat gebeuren, maar dat is natuurlijk niet erg orgineel :)
    verras me maar!

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Ik denk.. dat ik een nieuw stelletje ship! O en dan McGonagall vervelend is dat ze hun niet geloofd!

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    Loulou finally found a girlfriend aye?! XD
    X

    1 decennium geleden
  • TubbieTommo

    awhh Louis en Jenny xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen