Foto bij Magic 18

‘Nou daar gaan we dan,’ zegt Nina en we openen de grote deuren. Nu eerst nog deze trap naar beneden overleven op deze moordwapens. Als ik net wil beginnen aan de trap haakt een arm in de mijne. ‘Zal ik je maar even helpen?’ vraagt Niall en ik kijk recht in zijn blauwe kijkers. Ik glimlach dankbaar een steun op de arm. Met z’n tweeën lopen we de trap af en ik heb het gevoel dat iedereen ons aankijkt. Ik haal even diep adem als ik veilig aangekomen ben en richt me dan op Niall. Ik zie dat Louis met Hazel staan en we lopen er even op af. ‘Wat zien jullie er prachtig uit,’ zegt Hazel en we bedanken haar. ‘Jullie zouden een leuk stelletje zijn,’ zegt Louis en mijn wangen worden rood. Heel even wendt mijn blik af naar Niall, ik kijk recht in zijn blauwe kijkers en als het nog kan, worden mijn wangen nog roder. ‘Horan, Vane, jullie moeten meekomen om de avond te openen,’ zegt professor McGonagall die ons gesprek verstoort. Ik kijk naar Niall en ook de zenuwen zijn bij hem te zien. We lopen achter de professor aan en onze handen bungelen tussen ons in. Niall pakt in een impuls mijn hand vast en we lopen allebei rood aan. Hij blijft mijn hand vasthouden totdat we tot stilstand komen. Een raar gevoel bekruipt me als hij mijn hand loslaat. Professor McGonagall zet ons klaar in een rij. We staan tussen James Potter en Lily Weasley in. Niall legt zijn arm rond mijn middel en we wachten gespannen tot de muziek begint. Als de eerste tonen door de zaal galmen lopen we naar het midden van de zaal. In cirkel van mensen heeft zich gevormd en ik richt me op Niall. Niall trekt me dicht tegen hem aan ik en ik leg mijn armen in zijn nek. De tonen laten ons door de zaal bewegen. De wereld om ons heen lijkt te verschijnen en ik richt me op de dans. Langzaam stroomt de dansvloer vol. Ik laat mijn hoofd rusten op de schouder van Niall en we gaan nog dichter tegen elkaar aanstaan. Het langzame liedje gaat over en een beat. Na een paar seconde laten we elkaar los en beginnen we rond te springen. Louis komt er met Hazel ook bijstaan en we hebben het super gezellig. De tijd vliegt voorbij en muzieksoorten wisselen zich af. ‘Beste tovenaars en heksen, we zijn helaas al bij het laatste liedje van de avond aangekomen,’ zegt de dj en een ‘ahw’ geluidje gaat door de zaal. ‘Het laatste langzame liedje, voor de afsluiter,’ zegt hij en een langzame toon galmt door de zaal. ‘Mag ik deze dans van u?’ vraagt Niall met een grijns. Ik pak zijn hand vast en hij trekt me tegen hem aan. Heel stiekem snuif ik zijn geurtje op en luister naar zijn rustige hartslag. Het hele liedje geniet ik van zijn aanwezigheid. Als de laatste klanken door de zaal gaan blijven we nog even staan. De zaal druipt leeg en ik moet ook maar gaan, jammer genoeg. ‘Ik breng je wel naar jullie afdeling,’ zegt Niall en hij pakt mijn hand vast. We lopen op een slakkentempo richting mijn kamer. Ik wil niet dat het afgelopen is. We zijn nu echt aangekomen en Niall moet gaan. Een beetje ongemakkelijk staat hij rond te draaien. ‘Bedankt Niall, voor deze prachtige avond,’ zeg ik en ik lopen met mijn armen open op hem af. Hij houdt zijn armen stevig om mij heen en houdt me stevig vast. Ik kijk in zijn ogen. ‘Jij ook bedankt Emma,’ zegt hij en hij drukt een kus op mijn wang en loopt weg. Met de kus op mijn wang nog nabrandend pak ik mijn dagboek.

Dear Diary,

Vanavond heb ik de beste avond van mijn leven gehad. Mijn allereerste bal. Het was een super leuke avond en dat komt vooral door een persoon: Niall. We moesten eerste de openingsdans doen en die ging super goed. Daarna hebben we een beetje staan springen met Hazel en Louis. De allerlaatste dans ben ik helemaal met Niall in opgegaan. Hij heeft me naar mijn kamer gebracht en een kreeg een kus op mijn wang. Echt, zijn ogen, zijn haar, zijn humor, zijn uiterlijk, zijn innerlijk, gewoon hem! Hij is fantastisch. Ik betrap mezelf op knikkende knieën en zwetende handjes met hem in de buurt. Alleen al de gedachte aan hem laat mijn buik ontploffen. Ik heb mezelf betrapt. Betrapt op verliefd zijn.

Ja ik ben verliefd op Niall Horan.



Here I am again! Sorry dat niet geschreven heb, ik had niet zoveel tijd, maar nu weer wel!
Ik heb zin om te schrijven! wiehooeeee! Sorry ik ben drukkkk
Maar wat vinden jullie?
xxx

Reageer (4)

  • girltough

    Je kunt beter af en toe een goed stuk schrijfen dan heel vaak een flutstuk
    Oftoewel; Geeft niet!!!!!!!!!!!!!! Je schrijft geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Altaria

    @GhostCider het is toch logisch dat we hier van houden?? Ik bedoel het verhaal je moet het gewoon lezen het is zo waaaaaahhhh!! GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Gosh, LaughLive, ik hou van jou, echt! En van je verhaal! Als je wil weten waarom, stuur maar een gb'tje of pb'tje ;)

    1 decennium geleden
  • FabriziaNaomi

    Jeee you still aliveeeeee hahaha
    Snel verderrrrrrrrrr
    Vanacht nog een stukjeee ????? Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen