Foto bij 46

"Ow shit, ze zal ongerust zijn. Ik moet naar huis." zei Louis. "Nee je kan hier blijven bij de jongens vandaag. Ik en Jess hebben namelijk een meidendag vandaag. Ik vertrek sebiet." zei ik. "Zo zit dat." zei Louis. "Ik loop dan straks met je mee. Ik stop even thuis om wat anders aan te trekken." zei Liam. Ik slikte even en knikte dan. "Ok." zei ik kort.
Ik liep even naar boven en vond Niall, Harry en Zayn in onze slaapkamer. "Wat doen jullie?" vroeg ik. "We bekijken al een stukje van de This Is Us movie die Simon ons net heeft doorgestuurd." zei Niall. "Mag ik ook kijken." vroeg ik. "Nee fans mogen nog niet kijken." zei Zayn uitdagend. "Ik ben niet zomaar een fan." zei ik met een pruillipje." De jongens schoten in de lach. Niall greep me bij mijn middel en trok me samen bij hun op bed, zodat ik samen op de ipad kon meekijken.
"Het is prachtig." zei ik snikkend en pinkte een traantje weg. "Ja nu moeten Louis en Liam het nog bekijken." zei Harry. "Wel jullie hebben genoeg tijd vandaag, het is jongensdag." zei ik. "Wat ga jij doen?" vroeg Niall. "Ik ga naar Jessica." zei ik. "Oh, ok." zei Niall en stelde zich recht en liep samen met me naar benden gevolgd door de andere.
Eenmaal beneden gaf ik ze allemaal een kus op de kaak op Niall en Liam na. "Tot vanavond schat." zei Niall en gaf me een stevige knuffel en tongzoen.
Ik draaide me om en zag Liam wegkijken. "Ik ga even naar huis wat anders aandoen, ben zo terug." zei Liam tegen de boys. En stapte samen met mij naar buiten.
Bijna de hele weg durfden we geen woord zeggen. "Nou.." begon Liam. "Over vannacht." zei hij. Ik keek op naar hem en stopte met stappen. "Het spijt me." zei Liam.
"We zijn nu eenmaal close, en zoiets kan gebeuren we lieten ons gewoon gaan door de passie die er speelde." zei ik. "Ja, die was zeker aanwezig." zei hij. Een kleine giechel verliet mijn mond. "Ik moet wel opbiechten dat ik het leuk vond en dat maakt mijn schuldgevoel tegenover Niall nog groter." zei ik.
Liam nam me vast bij mijn pols en zo stapte we een 20 meter verder tot een steegje. Liam trok me om de hoek. Hij nam me vast en nam me op, ik sloeg mijn benen rond zijn middel.
Hij plaatste zijn hand in mijn haar en streek met zijn duim over mijn lippen. Toen kuste hij me en het werd snel passioneel. Ik verstrengelde mijn benen iets harder zodat zijn lichaam nog dichter tegen het mijne kwam.
Hij liet me los en zette me terug op de grond. "Wauw." stamelde ik. "Het spijt me. Ik zie je vanavond wel." zei Liam en gaf me nog een kus.
Hij liep weg en ik bleef nog even staan, ik streek over mijn eigen lippen heen en dacht weer aan zijn zachte lippen.

Reageer (6)

  • BoTomlinson

    Arme Niall ! :(

    1 decennium geleden
  • FOODxLOVER

    NEEEEE....
    hoe kun je O.O

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Ocharme niall!

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Snuf

    Sdfghjklasdfghnmm.
    Loom,lvfytdrxrwzwzzxd neee waarom nialler verdient beter ! Nialler ik kom je troosten !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen