Foto bij ~Rose~ O3

hey!
sorry als de stukjes beetje kort zijnx
nog steeds niet tevreden over stukjes :( what do you think?


Ik loop de klas in zonder enig besef welke les dit is. Mijn leven gaat altijd als een waas. Alsof ik in trance mijn leven leef. Ik voel hoe bij deze gedachten mijn littekens beginnen te jeuken. Ik breng mijn rechterhand naar mijn linkerschouder om de drang tegen te gaan mezelf weer terug te trekken in een wc hokje. Mijn nagels zet ik in mijn huid en ik probeer ze zover mogelijk door te duwen. Het geeft natuurlijk niet hetzelfde gevoel maar dit kan ook even. De les begint en ik ga op mijn plek achterin de klas zitten. Aangezien dit biologie is zit Amber niet bij mij in de klas, zij heeft dit vak niet in haar vakkenpakket. Er zit niemand naast mij wat mij ook absoluut niet uitmaakt. Ik haat socializen, met Amber ben ik eigenlijk 'per ongeluk' vriendinnen geworden. Ik had er niet eens moeite voor gedaan, ik snap ook absoluut niet dat ze vriendinnen met mij wilde worden. Zij is vreselijk knap en ik? Je zal me waarschijnlijk vergelijken met het lelijke eendje, het enige verschil is dat ik nooit uit zal groeien tot een mooie zwaan. Het vreselijk jeukende gevoel komt weer terug. Ik begin aan de littekens die uitsteken te krabben en voor ik het weet voel ik een vloeistof op mijn vingertoppen. Ik zucht, de drang gaat niet weg. Ik smeer het bloed aan mijn, gelukkig donkere, broek en steek mijn andere hand op. 'wat is er Jenna?' Vraagt de leraar. Ik zie iedereen zich omdraaien kijken naar wat ik te zeggen heb. 'Mag ik even naar de wc meneer?' De man kijkt op zijn horloge. 'Kan je het niet even ophouden?' Wild schud ik mijn hoofd. 'Ik heb het al de hele tijd opgehouden meneer mag ik alstublieft gaan?' Ik zet een overtuigend moeilijk hoofd op. Toneelspelen kan ik duidelijk. Niet dat ik er veel aan heb maar ik kan iniedergeval veel vragen ontwijken. De leraar kijkt nogmaals op zijn horloge en dan terug naar mij. 'Nou oke, voruit dan, maar wel snel!' Ik knik en ren bijna de klas uit, op naar de wc.

Reageer (3)

  • Cannon

    Ilse, wat heb jij met de naam Amber? You know why
    En HAPPY BIRTHDAAAY

    1 decennium geleden
  • xxJennyxx

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Just love it x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen