Foto bij Hoofdstuk 37 [Niall POV]

"Opstaaaaaan." Zoals iedere ochtend staat Harry naast Anne's bed om haar wakker te gillen.
"Jaja." Hoor ik Anne nog half slapend antwoorden.
Harry heeft volgens mij geen flauw idee dat hij mij ook wakker maakt met zijn luide hese stem, maar eigenlijk is het wel handig... Maar voor nu, kan ik nog wel even uitslapen...
"Niall?" Klinkt een bekende stem.
"Nialler?"
"Ja" Antwoord ik en ik draai me met mijn ogen dicht om.
"Ik denk dat je moet opstaan." Hoor ik de stem.
Ik open mijn ogen om recht in de mooie bruinen ogen van Anne te kijken, ik glimlach kort en ga dan recht zitten.
"Hoezo?" Vraag ik dan pas.
"Omdat vanavond de première is en ik honger heb." Legt ze uit.
"McDonalds!!!" Roep ik en ik schiet rechtop.
"Yup die twee zijn voor elkaar gemaakt." Ik kijk om naar Harry en Louis die in de deuropening staan en lach dan even.
"Ik ga even douchen en dan kom ik goed?" Vraag ik en loop dan richting Harry en Louis, zo bitchy als mogelijk duw ik ze opzij en gooi de deur achter me dicht. Snel doe ik mijn boxer uit en neem plaats onder de warme stralen van de douche. Terugdenkend aan dat moment dat ik in Anne's geweldige ogen keek plan ik mijn dag in. Eerst ontbijt bij de Mac. Dan even vrije tijd, die ik natuurlijk aan Anne wil besteden. En dan EINDELIJK de première van I Go One Direction. Er mist alleen nog een ding, maar dat ga ik zo allemaal regelen.
"Ready?" Anne staat al klaar haar mooie bruine haar zit netjes in een staart, verder een simpele jeans, topje en leren jasje. Simpel maar oh zo mooi!
Ik knik, trek snel mijn jas aan en loop in haar richting waarna ik mijn arm buig zodat zij de hare erdoorheen kan doen. Samen lopen we het hotel uit, op naar de paparazzi.
Tot mijn verbazing valt het wel mee, mijn bewaking houdt veel fans en fotografen tegen.
Eenmaal in de taxi kan ik haar goed bewonderen... misschien iets TE goed.
"Wat is er?" Vraagt ze een beetje onzeker.
"Niks hoor, ik ben gewoon blij met zo iemand als jou." Flirten is niet zo mijn ding, maar kennelijk voor Anne goed genoeg want ik zie haar blozen.

"Hoe was dat trouwens gegaan met die jurk toen?" Vraag ik waarna ik een hap neem van mijn Big Mac.
"Oh nee... helemaal vergeten, nu hebben jullie geen kleren." Meteen schiet Anne in de stress.
"Wat als we straks niks goed aan kunnen doen, of helemaal niet kunnen gaan. Dan heb ik het verpest." Gaat ze verder.
Ik weet dat het niet het moment is, maar ik kan mijn lach niet onderdrukken.
"Wat lach je nu?" Vraagt ze me terwijl ze zelf ook een beetje lacht om het gedrag.
"Nou dan gaan we toch naakt, met jou erbij is alles goed." Zo ik ben lekker op dreef vandaag, flirterdieflirterdieflirt...
"Wie zegt dat ik nog mee mag?" Zegt Anne dan opeens helemaal serieus.
"Dan ga ik ook niet."
Anne kijkt me niet begrijpend aan, oké daar ga ik dan.
"Anne, wil jij mijn date zijn vanavond?" vraag ik zachtjes.
Anne's wangen kleuren rood en een prachtige glimlach verschijnt op haar gezicht.
"Ja." Antwoordt ze verlegen.
"Als we kleren hebben." Plakt ze er meteen achter.
DAT WAS EEN JA!!!! Yeah buddy....
"Maar wat heb je dan met dat geld gedaan?" Vraag ik.
Geen antwoord, het ziet eruit alsof ze hard nadenkt.
Pas na vijf minuten schiet ze keihard in de lach.... Daar zullen we het krijgen.
"Wat?" Lach ik mee.
"Ik heb al een jurk, helemaal vergeten." Giert ze uit.
Oh heerlijk zo'n vriendin.
Anne legt haar hoofd op tafel als teken dat ze weer een geweldige actie had, snel pak ik mijn mobiel uit mijn zak en maak een foto.
Nog voordat ze weer rechtzit stel ik een tweet op met de foto...
Nu hopen dat de tweet ook een beetje in de smaak valt bij de Directioners....



Heey,
Ik ben nog op vakantie maar had net nog tijd om iets te activeren.
Morgen ochtend kan ik nog even online komen dus ik hoop op reacties (SLIJMERDESLIJM)
Oh en ik heb de 'voorkant' veranderd, wat denken jullie?

Nog een vraagje voor jullie: Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Kijken of ik voorspelbaar ben ;)
X

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen