Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • spidermashton

    ... Mag ik Emma héél even slaan? Ik bedoel maar, als Zayn zegt van 'We verwachten je achter de school vanmiddag.' Dan is dat al reden genoeg niet te komen! :Y)
    Ach ja... That's my opinion! Oké, en nu mijn scheldkanonnade.
    IK VOND DIE VORIGE HARRY AL ENG. MAAR DEZE FUCKING DRONKEN SLETTEBAK SCARES THE SHIT OUTTA ME! Dude, no. No. No. No. No. Just no.
    Zo heb ik de hele tijd gezeten, terwijl drunken slut Haz zijn gang ging met Emma. Ik wilde net zelf het fuckin' beeldscherm in springen om mijn ninja-powers tegen hem te gebruiken...
    TOEN LIAM FUCKIN' PAYNE HAAR HIELP. EN ZAYN FUCKIN' MALIK. EN NIALL OOK! HOEMAGASH, THEY FINALLY SAW THE LIGHT!
    Thanks so much dolls. Ik sta nu bij hen in het krijt! Denk ik, na alle gemene dingen die ik gezegd heb! ASDFGHJKL. IK BEDANK JULLIE OP MIJN BLOTE KNIEËN! :'D

    1 decennium geleden
  • Approval

    OMG OMG OMG!
    DRONKEN HARRY? dat wil ik wel eens in het echt zien. En wat is niall trouwens lief. AND NOG MEER OMG!
    IK WOU DAT ZIJN MET MIJN HAREN AAN HET SPELEN WAS EN BIJ MIJ KUSJES IN MIJN NEK AAN HET GEVEN WAS!
    Sorry kben een beetje verslaafd aan dit verhaal. Ik leef mij helemaal in met emma -Wat overigens nog steeds de zwangere vriendin van niall is en het speelmaatje van harry in een andere story, maar dat terzijde- :$

    Ik kan geen langereacties maken. Daar ben ik f****ing slecht in. Dit is niet mijn verhaal maar van een meisje dat op mij lijkt zoals mij praat en zoals mij schrijft.

    En ik ben moe. Ik heb net pizza gehad en ik snak nu al weer naar borrelnootjes -Die wij niet hebben thuis-.

    Most random reactie ooit maar doei.
    doei en je moet snel verder ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen