Foto bij Magic 13

tumtumtum

‘Dus beste mensen, het is nog nooit zó belangrijk geweest dat jullie met elkaar samenwerken. Vandaag moeten we opereren als een team. Het is de bedoeling dat er geen gewonde vallen. We werken vandaag in groepen van twee of meer. Het liefst een leerling met een volwassene. Mocht je partner geraakt worden, verschijnsel dan gelijk. Ik kan dadelijk een spreuk uitvoeren dat jullie door de beschermende spreuken kunnen. Verschijnsel dan dus gelijk richting de ziekenzaal daar wacht Madame Pleister op jullie. We hopen natuurlijk dat het niet nodig is, maar je weet maar nooit.’ Ik wil net met Niall en Louis richting Hagrid lopen als ik word geroepen door professor McGonagall. ‘Wat is er professor?’ ‘Ik wil graag dat jij vandaag bij mij blijft. Je bent waarschijnlijk een doelwit, je bent in ieders geval belangrijk voor hen. Het is niet voor niets dat hij tegen je sprak.’ Ik knik even en laat het op me inwerken. Dit is dus de meest gevaarlijke opdracht sinds you-know-who zit opgesloten, en om alles nog beter te maken heeft hij het ook nog gemunt op mij. ‘Louis, Niall, willen jullie even meekomen?’ vraag ik. Ze knikken en met z’n drieën scheiden we ons van de groep. ‘Wat is er?’ vraagt Niall met een bezorgde blik in zijn helder blauwe ogen. ‘Ik moet met professor McGonagall mee, omdat ze het waarschijnlijk op mij gemunt hebben. Ten minste dat is wat professor McGonagall zegt.’ ‘Maar dan gaan wij met je mee! Als ze jou willen moeten ze eerst langs ons komen,’ zegt Louis en hij wijst naar Niall en zichzelf. Niall staat hevig mee te knikken en een beschermende blik ontstaat in zijn ogen. ‘Dan moeten we het maar gaan vragen,’ zeg ik en we lopen op de professor af. ‘Wat is er?’ ‘Zouden Niall en Louis met mij mee mogen?’ ‘Geen denken aan. Zij gaan gewoon met Hagrid mee, we moeten niet te veel levens riskeren,’ zegt ze en een schok gaat door me heen. Ik doe geschokt een stap naar achteren. Niall slaat gelijk een arm om me heen. ‘Professor, wij gaan met haar mee,’ zegt Niall vastberaden. ‘Ja, inderdaad. Ze is onze vriendin en we zullen haar beschermen,’ vult Louis aan. ‘Nee, jullie gaan met Hagrid mee,’ zeg ik plotseling en ze kijken me verbaast aan. ‘Jullie mogen niet in gevaar komen, omdat jullie mij willen beschermen. Bovendien is professor McGonagall een super goede heks en als ze met al haar kracht alleen mij hoeft te beschermen is de kans groter dat het lukt. Geloof mij maar dat er nog genoeg dingen komen waar we ons met z’n drieën doorheen moeten slaan. Ook al zijn we dan niet samen, we gaan hier ook met z’n drieën doorheen.’ Niall en Louis knikken begrijpend, maar ze zijn het er niet helemaal mee eens. ‘Maar we blijven dicht bij je in de buurt,’ zegt Louis er nog snel achteraan. ‘Jullie zijn de beste,’ zeg ik en we geven elkaar met z’n drieën een knuffel. ‘Nou, naar Hagrid jullie! We moeten een paar black ones uitschakelen,’ zeg ik en ik geef ze een duwtje richting Hagrid. ‘Emma, je moet weten, dat ik er alles aan ga doen om je te beschermen.’ ‘Dankjewel professor, dat betekent veel voor me,’ zeg ik en professor McGonagall verheft haar stem weer met haar stok. ‘Oké , nu gaan we de groep in tweeën splitsen.’ De professor begint twee groepen te maken en bekijkt daarna het resultaat. ‘Ja, het klopt. Jullie gaan door Hogwarts patrouilleren en jullie gaan met mij mee richting het verboden bos. Dames en Heren, steun elkaar!’ zegt ze en ze spreekt iedereen moed in. Met een lichaam vol adrenaline verlaat iedereen de ruimte. We lopen met de groep voor het verboden bos richting de bezems. We pakken allemaal een bezem en ik ga naast professor McGonagall staan. ‘Daar gaan we,’ zegt ze en iedereen stijgt op. Als we bijna bij het verboden bos zijn aangekomen is de gekte al te zien. Gelijk worden er spreuken op ons afgevuurd. Ik trek gelijk mijn staf en vuur ook spreuken af. Aan de manier waarop the black ones rond lopen is wel te merken dat ze het boek nog niet gevonden hebben. Ik zie voor mij Hagrid met Niall en Louis al dalen. Voor hen zie ik ook al professor Slakhoorn met Harry en Liam dalen. Ik hoop maar dat ze het allemaal halen. Emma, niet zo denken! Ze slaan zich er wel doorheen, net als jij zelf. Oké, ik ben weer gefocust. ‘Emma, we gaan landen.’ We zweven naar de grond en stappen af. ‘Wat nu?’ vraag ik zachtjes. ‘Langzaam richting het boek, om het nog beter te beschermen,’ fluistert ze terug. We lopen zachtjes en op onze hoede richting het boek. Rechts van me zie ik een fel gevecht tussen goed en kwaad. Ik zie ook een paar zwarte schimmen vertrekken! We lopen iets sneller verder totdat ik tegen de professor op knal. Ik kijk om me heen en in een fractie van seconde zijn we ingesloten door vijf Black Deather’s. Een groene straal wordt op me afgevuurd. ‘Protego Maxima,’ schreeuw ik en een krachtveld verschijnt. ‘Stupefy,’ schreeuw ik weer en de spreuk raakt een Black Deather. Met een zwarte waas stijgt hij op en ik zie hem niet meer terug. Dat is alweer een minder. Ondertussen heeft McGonagall al drie andere uitgeschakeld. We richten ons beide op de laatste Black Deather. Hij ziet in dat het niet veel zin heeft en vliegt ook weg. We lopen weer verder naar het huisje waar we iedereen aantreffen. Ze beschermen het huis met hun leven en proberen de spreuken van de andere te weren. Ik meng mezelf in het gesprek en met professor McGonagall aan mijn zijde schakelen we samen de ene na de andere Black Deather uit. Groepjes van onze verdwijnselen, maar niet met ernstige verwondingen. We zijn in de meerderheid en ze lijken het al op te geven. Net als we denken dat het over is wordt er nog een spreuk op Harry afgevuurd, waardoor hij naar de grond zakt. Alsjeblieft, laat hem niet dood zijn!

lees please de spoiler?

Oké, ik wil echt heeeeeeell graag een Q&A doen.
Dus willen jullie alsjeblieeeefft vragen achterlaten, voor mij, Niall, Louis, Voldemort, Harry Potter, Emma ga maar door.
Als jullie dat doen vanavond nog een stukje! Sorry voor de chantage
Alvast bedankt :)

Reageer (4)

  • FabriziaNaomi

    Emma:
    - Wat is je lievellings kleur
    - Wat is het leukste op zweinstein?
    - Heb je een oogje op Niall

    Nina
    - Waar ben je?
    - Wat vind je van Zayn
    - Hoe gaat het met Ravenclaw

    Harry
    - Hoi!
    - Hoe gaat op zweinstein
    - Heb je al veel spanneds uit gehaald?

    Liam
    - favorite vak?
    - knuffel?
    - Lust jij appels met caramel laag?

    Niall
    - Hi handsome!
    - Mag ik een knuffel?
    - Hoe vind je het op zweinstein

    Louis
    - LOUISSSSSSSSS
    - En al vee luitgespookt
    - Lievelings vak!

    Zayn
    - Leef je nog?
    - Waarom vind jij Nina niet leuk?
    - Heb je ook een lieve kant?

    Aan jou
    - HOIIIII
    - Weet je dat je goed schrijft
    - Hoe kwam je op het idee?
    - Hoe oud ben je
    - Ben jij net zo gek al mij? :p
    - Je favo van 1D (jje kun het ook met 1,2,3,4,5 doenxx)

    EEN DIKKEK KUSSSSSS
    EN SNEL VERDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    1 decennium geleden
  • FairyXVamp

    Aan Freakloze neusgast:

    Sorry voor dat koosnaampje ik ben gek i know
    maar laten we beginnen.


    1.Waarom Heb je geen neus
    2.Heb je ooit liefde gehad en daarmee bedoel ik was je verlieft en had je verkering...ooit
    3.wat is je lievelingseten
    4.heb je een kind gewilt zo ja meisje of jongen en welke namen.
    5.hoelang had je Nagini al
    6.wat vind je van bellatrix
    aan Emma:

    1.als je je ouders zou willen zoeken zo ja waar zou je beginnen
    2.vind je scorpius knap
    3.vind je James potter knap
    4.wat is je lievelings dreuzel film als je der eeen hebt
    5.wat is je liefelings kleur
    6.als je zou kiezen voor een ander naam welke zou je dan kiezen?

    dit was het klaar

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Voldie:
    Waar is je neus gebleven? (k heb hem muhahaha)
    Heb je hem teruggevonden in het boek?

    Jou!
    Waarom noem je de Death Eaters, Black Deathers? Is dat omdat ze een soort van gereïcarneerde vorm zijn of zoo? (wow ge-re-i-car-neerd-e wat een woord!)

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Aan Voldie:
    1. Would you kill me?
    2. Waarom heb je het op Emma gemunt?
    3. Zou je mij als Death Eater toelaten?
    4. Eigenlijk hè, vond ik je als Tom Riddle zijnde wel knap
    5. Bye!

    Aan Niall:
    1. Horan Hug?
    2. Would you marry me?

    Aan Louis:
    1. Wortel?
    2. Ik ben kwart Belg!

    Aan Harry:
    1. Are you dead?
    2. Zou je met een meisje uit mijn klas trouwen?

    Aan Zayn:
    1. Zal ik je leren dansen? Leer jij me zingen :]
    2. Can I touch your hair?

    Aan Liam:
    1. Zou je met een van mijn vriendinnen trouwen?
    2. Lepel?

    Aan Liam, Zayn, Niall, Harry, Louis, Voldemort en jou (allemaal antwoorden a.u.b.):
    1.. Zin om een keer mee te komen naar mijn school en daar mensjes terug te pakken?
    2.. Zou je mij helpen om een grote mongool uit mijn klas af te slachten? (hij heeft me kuthoer genoemd, gezegd dat ik oogaids heb, heeft mijn familie belachelijk gemaakt en veel te veel meer)
    3. Zou je mij helpen om een meisje af te slachten? (ze heeft mijn sport, mijn vrienden en mijn kledingstijl belachelijk gemaakt)

    Aan jou:
    1. Hoii!!
    2. Hoe zie je er uit?
    3. Hoe oud ben je?
    4. Wat is je volledige naam?
    5. Wie is je favoriet van One Direction?
    6. Wat is je favoriete nummer van One Direction?
    7. Naar wat luister je graag naast One Direction?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen