Foto bij 026

liam's P.O.V

ik drukte op de groene toets en niet lang daarna hoorde ik haar stem. "hallo Liam" "mama" zei ik. nog steeds niet over het feit dat ze me niet accepteren. "hoe gaat het met je liefje?" ze leefde toch nog een beetje met me mee. "goed, een beetje moe, maar goed" ik kon haar bijna zien knikken. "je zus is vandaag verhuist. we kwamen thuis en haar kamer was leeg." ik humde. " weet ik toch. Niall en ik hebben haar geholpen." zei ik. "moet je niet naar school?" ze begon bezorgd te worden. een beetje laat maar toch. "we hebben het eerste uur gedaan en Niall zei dat het goed was." "je lief zou niet moeten zeggen als je school kan verlaten of niet" ze werd boos. maar dat kon me nu eens niets schelen. "maar toch deed hij het. trouwens hij is de oudste. hij is de leerkracht. dus hij zou het moeten weten. en trouwens ik had geen hoofdvakken meer. en denk j niet dat ik dat verdiend? oh en heb je nog met Nicola gepraat in de voorbije 2 maanden?" "nee?" ik zuchtte. "oke het is niet mijn taak om het te vertellen. ik hoop dat ze het nog verteld. oh en zeg tegen papa dat hij al zijn kinderen aan het wegjagen. en ik ga de enige zijn die terug komt. jammer genoeg" ik drukte op de rode toets en gooide het ding op de salontafel. Niall ging achter me zitten. zodat ik tussen zijn benen zat. hij plaatste zijn hoofd op mijn schouder en zijn handen op mijn buik. hij plaatste een klein kusje in mijn nek. ik legde mijn handen op de zijne. zoals ze doen met zwangere vrouwen. het enige verschil is dat ik geen vrouw ben en zeker niet zwanger. "ik voel me een zwangere vrouw" zei ik uiteindelijk tegen Niall. "vind je het leuk?" vroeg hij. ik knikte traag. "het kalmeert me" hij glimlachte en ik draaide me een beetje zodat ik zijn gezicht kon zie. ik legde mijn hand op zijn wang en begon hem te kussen. hij sloot zijn benen zodat ik op zijn schoot zat. ons momentje werd verbroken door ons eten die er was. we zuchtten alle twee en ik stond op. ik wandelde naar beneden. daar betaalde ik de bezorger en nam het eten vlug mee naar boven. "eten is klaar" riep ik. Niall kwam enthousiast aangelopen. na het eten was Niall in de zetel gaan liggen. ik nam nog vlug een douche en zat dan naast hem. ik legde zijn benen op mijn schoot. ik was twitter aan het checken op mijn macbook terwijl Niall wat tv aan het kijken was. toen de voeten op mijn schoot zich draaiden keek ik mijn blond liefje aan. hij was aan het slapen ik besloot dan ook maar naar bed te gaan.

ik nam zijn slapende lichaam in mijn armen en bracht hem naar zijn slaapkamer. voorzichtig legde ik hem neer. ik deed het licht uit en ging naast hem liggen zijn armen sloten om me. hij begon me zowat te knuffelen in mijn slaap. je moet gewoon van de jongen houden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen