'Mai! heb je ook mijn tefefoon oplader al?' 'Ja! Moet je je nog een bikini mee?' 'EUh... Doe maar. weet niet wat we gaan doen.' Ik hoorde dat mia van alles uit mijn kast aan het halen was en dat ze alles in een koffer propte. Ik had er echt heel veel zin in. Mijn eerste echt vakantie alleen. Met Harry. En Niall, Liam, Zayn en Louis. 'Skye? Heb je nog iets nodig denk je?' 'Eigenlijk moet ik iets hebben om ze te bedanken na de tour' 'Ja maar wat?' 'Dat weet ik dus ook niet' 'Misschien een fles wijn of zo?' 'Dat is zo afgezaagt, vindt je niet?' 'ja eigenlijk wel' 'Nou denk er maar even over na en als je iets weet kan ik het voor je halen. EN dan kan je het geven als jullie terug zijn' Ik knikte me achterover vallen op bed. Mijn ogen vielen dicht en ik was vertrokken.

'Skye? Wakker worden! je gat met me mee op tour' Ik werd wakker. 'Harry! Sorry ik was...' 'Aan het slapen. Dat zag ik! heel schattig allemaal' 'Ik ben niet schattig!' 'Wel! ben je wel!' 'Niet!' 'He? je kan me beter gelijk geven want ik kan het zien! en jij niet zeg maar. Kan dan gaan we' Hij pakte mijn hand en hielp me overeind. Samen hiepen we naar beneden waar mijn spullen al klaar stonden. Ik zij mijn ouders gedag terwijl Harry de spullen naar zijn auto bracht. Ze zeiden dat ik voorzichtig moest doen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen