~ Battle Seven ~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
De rillingen lopen over mijn lijf, ogen zijn op het scherm gericht. Mijn hand omklemt de muis en mijn ademhaling schokt. Ik voel mijn hart een slag missen, de angst is overal.
1 decennium geledenOke, ik kreeg inspi door dit stuk. Thanks (i'm know i am weird)
Maar ik snap Harry zijn probleem niet, Emma doet hem niks. Maar ja dat is meestal zo met pesters, weet er alles van.
OOMG IK KREEG HEEL ZO'N RILLING OP MN RUG MET 'Mijn rib kraakte een beetje' JAKKIEBAH :0
1 decennium geledenDamn dombo be sweet to her
1 decennium geledenIk wist dat Harry ging komen!
1 decennium geledenMaar wat in hemelsnaam is zijn probleem? Ik snap die jongen niet..
Als Harry of één van de andere jongens niet meer in het verhaal opduikt, komt dat omdat ik hen aan het martelen ben in mijn donkere martelkamer. Helaas is er geen bewijs en kan ik niet aangehouden worden. Emma leeft nog lang en gelukkig, zonder blauwe plekken en gekneusde ribben. End of story..
Snel verder, x
o my god! ik shake!
1 decennium geleden