ik hoop dat ik nu wel een beetje inspiratie heb! (: Ik probeer dit deel zo lang mogenlijk te maken, speciaal voor jullie ;D Laten jullie weer een reactie achter? xx

I`m so sorry
Ik stop de sleutel in het sleutelgat en stap naar binnen, ik sluit de deur en gooi mijn sleutels op het kastje naast de deur van de woonkamer. Ik schop mijn schoenen uit en hang me jas op aan de kapstok. Vanuit de woonkamer hoor ik zachtjes rap muziek komen. Ik hoop dat Tom alweer een beetje is afgekoelt. Ik sluit mijn handen om de deurklink en open dan langzaam de deur.

Overal zie ik kaarsjes staan en als Tom door hebt dat ik al thuis ben, krijgt hij blosjes op zijn wangen. Tom: 'Ik had gehoopt dat je voorlopig nog niet thuis zou komen, want ik wou je verrazen, omdat het me heel erg spijt van Vanmiddag, ik heb de laatste tijd gewoon mijn dag niet ofso' ik loop op hem af en sluit hem in mijn armen. jij: 'Je bent lief weetje dat' Tom: 'nee dat is niet zo, als ik mijn dag niet heb, dan mag ik het niet op jou afreageren!' 'Ik heb je het al vergeven, Tom' Tom kijkt me lief aan en drukt zijn lippen zachtjes op die van mij. Tom: 'Het spijt me echt Bill, ik hou van je' 'Ik ook van jou lief broertje!'

Tom duuwt me zachtjes op bed en gaat op me liggen, Zuigt even in mijn nek en trekt dan mijn shirt uit. Hij gaat met zijn hoofd op mijn borst leggen en streelt met zijn vingers om mijn navel heen. Ik doe zijn pet enzo af en speel dan een beetje met zijn dreadlocks. Tom: 'Zullen we morgen middag gaan zwemmen?' 'JAA LEUK!' Tom kijkt me blij aan en gaat dan op mij zitten. Hij masseerd met zijn handen over mijn borst en begint mij dan teder te zoenen. ik streel met mijn vingers over zijn rug en trek dan zijn shirt over zijn hoofd. Tom begint me steeds wilder te zoenen en ik voel hoe hij mijn riem en knoop open maakt. Hij begint een weg naar beneden te zoenen, als hij bij de opening van mijn broek komt, trekt hij in 1 keer mijn broek en boxer naar beneden. hij likt even over zijn lippen en geeft dan allemaal kusjes op mijn lies en op kleine billy. Hij geeft langzaam allemaal kusjes op weg naar boven tot hij boven mij hangt. Tom: 'Je bent mooi' Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en ik maak zijn broek los om hem dan vervolgends over zijn kont te laten glijden, ook zijn boxer blijft niet lang meer aan.

Uitgeput laat Tom zich naast mij neervallen. nu leg ik mijn hoofd op zijn borst en luister naar zijn hart die hard tekeer gaat. jij: 'Zo mag je wel vaker sorry tegen mij zeggen' Tom begint te lachen. 'Dat zal ik onthouden, schat'

Ik heb gelukkig weer een beetje inspiratie voor dit verhaal, en nu hopen dat het zo blijft! (: Vinden jullie hem een beetje goed? :$

Reageer (16)

  • Lumen

    zo mag tom ook eens sorry tegen mij zeggen hoor:Y)

    1 decennium geleden
  • Cake

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • ZoeZombie

    ga je nog verder.? Ö

    1 decennium geleden
  • kjaartje

    verder bitte

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kjaartje (K)

    1 decennium geleden
  • LucyRauwrr

    Jaa! Snel verder gaan hoor!!
    Xx(flower)
    Ps: je moet me niet verwittigen, heb abo.;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen