Foto bij Magic 6

Jullie reacties! <3
En welkom nieuwe abo's!
Jullie maken me echt super blij!
Sorry voor het wat korte stukje :&
Xxx

‘Nina,’ schreeuw ik door de gangen heen. Ze draait zich om en ze begint te glimlachen. Toch raar dat zij er niet bij zat? Moet ik het eens met Niall en Louis over hebben. ‘Wat heb je nu?’ vraag ik aan haar. ‘Verweer tegen de zwarte kunsten van Crabje,’ zegt ze met een verdrietig gezicht. ‘Ik ook. Tik ‘m’ zeg ik en we geven elkaar een high five. We lopen een beetje te kletsen en dan kijk ik op mijn horloge. ‘Te laat,’ zucht ik en we zetten het op het sprinten. Klinkt misschien raar, maar anders kost het ons vijftig punten van Crabje/ kwabje. We stormen de les binnen. ‘Hallo Crabje,’ zegt Nina met een overdreven glimlach. ‘Remson, Vane,’ hij spreekt onze namen haast walgend uit. ‘Vijf punten aftrek voor Gryffindor en nu snel zitten.’ We nemen plaats op de twee plaatsen nog vooraan, fijn. Ik kijk Nina aan en we rollen allebei met onze ogen, daarna schieten we even in de lach en Kwabje kijkt ons met een dodelijke blik aan. Als het niet strafbaar was om een onvergetelijke vloek te gebruiken waren we nu al dood. Ik grinnik even om mijn eigen gedachten. ‘Madame Vane, het antwoord?’ ‘Waarop?’ vraag ik poeslief. ‘Weet je het antwoord niet?’ Ik hoor ergens iemand het antwoord fluisteren. ‘Avadakadavra,’ zeg ik trots en zijn grijns verdwijnt als sneeuw voor de zon. ‘Correct,’ zegt hij en hij gaat verder met zijn les. Nina kijkt me met een brede grijns aan.

Ein-de-lijk is de les voorbij. Niall en Louis komen op me afstormen. ‘Verboden bos,’ fluistert Louis in mijn oor. Harry en Liam komen aanlopen en slepen Nina mee. Ik zwaai nog even ren dan met ze mee richting het verboden bos. ‘Zoo, Emma is met haar vriendjes op stap,’ grinnikt hij. ‘Zayn, flikker op!’ ‘Als je voorbij mij wilt, moet je me maar verslaan,’ zegt hij en hij trekt zijn staf. Ik zie dat hij Scorpius al heeft ingewisseld voor een andere. Ik vond Scorpius ook al veel te aardig. Zayn vuurt een spreuk op me af, ik ontwijk hem met gemak. Ik vuur wat spreuken terug. Niall en Louis willen me helpen. ‘Nee, ik kan hem wel aan,’ zeg ik en ik glimlach. Ik vind dit geweldig en ik weet dat ik het ga winnen. Ik vuur nog een spreuk op hem af en hij weet dat ik gewonnen heb. Hij druipt af en ik draai me met een trotse glimlach om. Ik geef ze een high five. ‘We zouden hier wel iemand voor kunnen gebruiken,’ zeg ik. Niall en Louis kijken me verbaasd aan. ‘Nina is heel geschikt voor zo’n dingen, waarom zit zij er niet bij?’ ‘Weet ik eigenlijk ook niet,’ zegt Louis. ‘Je zou het eens aan McGonagall moeten vragen,’ zegt Niall. We lopen weer verder richting het verboden bos. Alles ziet er normaal uit en we gaan weer terug. ‘Hallo Emma,’ groet Hagrid ons op de terugweg. ‘Ook hallo Hagrid,’ grapt Louis. ‘Sorry jongens, maar ik moet even met Emma praten.’ Ik loop met Hagrid mee en kijk hem aan. ‘Professor McGonagall wil met je spreken, het wachtwoord is. Boterbier.’ ‘Bedankt Hagrid,’ zeg ik en ik loop richting het kantoor, zenuwachtig voor wat me te wachten staat.

Jullie zijn natuurlijk allemaal heel benieuwd :p
Maar laat maar weten wat je ervan vindt?
X

Reageer (8)

  • MrUnderhill

    Volgens mij mag jij Zayn niet, dat je hem bij Zwadderich neerzet

    1 decennium geleden
  • Janeee

    Hahah leuk wachtwoord xd
    Snel verder (:

    1 decennium geleden
  • MissRichelle

    verder!!!

    1 decennium geleden
  • MissRichelle

    verder!!!

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Wat wil ze bespreken???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen