Foto bij 10. -

Tori Ariana Jones


" wakki, wakki" hoorde ik naast mijn oor, en gromde. " No, I'm tired," zei ik, en draaide me om, " ow, we have someone with a morning mood," hoorde ik een stem lachen, " Ik draaide me om, en opende langzaam mijn ogen, om dan in de ogen van Mona te kijken, die al aangekleed en schoon naast het bed stond, " how late is it?" vroeg ik. " It's 7:30, we have to be at breakfast in 30 minutes, rehearsels start at 9," zei Hailey, en toen schoot ik omhoog. "shit," zei ik, en stond meteen op, ik zag dat de meiden hun dans kleding aanhadden, dus pakte ik snel een setje uit de kast, en haaste me naar de badkamer om snel te douchen, en me dan om te kleden, toen ik eindelijk klaar was, moest ik nog mijn haar in een staart krijgen, " Tori, are you coming?" vroeg Mona, toen ze de badkamer in liep, ik was net bezig met mascara, " one sec," zei ik, en ging met het borsteltje over mijn wimpers heen, " It looks great come on," zei Mona, en trok me toen mee, ik kon nog net mijn mascara neerleggen en liep toen met de meiden naar beneden. Bijna iedereen zat er al, we namen plaats bij Dani, die al bij de jongens zat. " good morning," zei Hailey, toen we bij ze kwamen zitten, ik was gelukkig niet de enige die half dood aan tafel zat.

" Okay, people rehearsals are going to start in 20 minutes so we're heading to the 02," zei de tourmanager, en meeste mensen stonden op, ik nam nog de laatste slok van mijn koffie, om dan ook op te staan. Toen we al 10 minuten met de repetitie bezig waren, zaten we op de eerste 2 rijen, in totaal hadden we iets van 25 dansers dus zoveel was het niet, vooral meiden ik denk maar iets van 8 jongens, maar het was gezellig. " Okay, so now we we have Casey, " zei iemand, Faya trok me omhoog, en soepel ging ik het podium op. " Okay, we have a small change, ermm Mona, you're standing next to Faya, and Tori, your going to stand next to Jason, " zei hij, ik knikte en ging aan de andere kant staan, en glimlachte naar de jongen. De muziek begon en we deden de routine, uiteindelijk na heel veel keer gedanst te hebben, veel lol, aanwijzingen en liedjes waren we klaar, en zaten we met z'n allen in de concertzaal.

" Okay, so we thought about a fun game, but first we need to make groups, " zei onze choreograph, " but we already made them ," sprak iemand van de organisatie, toen er allemaal groepen waren gemaakt zat ik bij, allemaal mensen die ik niet kende, vooral de oudere mensen. Hailey keek me dan ook lachend aan, hoe ging ik dit aanpakken. Uiteindelijk was het toch wel gezellig maar ik was blij toen ik weer bij Hailey, en zo was. Ik had de hele middag een heel lang verhaal moeten horen over de werking van de spotlights, ik vind het interessant maar niet 3 uur, wanneer je een stom spel doet. Maar oké. " There we have, our girl. how was it?" vroeg Danielle. " I know, every single thing about the spotlights," zuchtte ik, en dumpte me op de bank die in de lobby stond,om er dan uitgebreid op te gaan liggen. " I'm sorry darling," zei ze lachend. " Yeah, you were in a group with Liam, and Hailey," zei ik. Danielle moest lachen, " Yeah, " zei ze grijnzend, waardoor ik moest lachen. " Tonight is the first show, are you excited?" vroeg ze, " O My god, yeah I can't wait" zei ik blij. "Yeah the people are already waiting outside," zei ze, en mijn ogen werden groot,

" Now, we still have like 4 hours," zei ik lachend. " Yeah," toen gingen haar ogen naar voren, en ze werd meteen blij, en was ik haar kwijt. Ik bleef gewoon liggen, en sloot even mijn ogen, en voelde toen iemand op mijn benen ploffen. " Hey," zei ik geschrokken, ik keek naar de persoon wie de dader was en zag Zayn. " Hey," zei ik toen normaal. " Hey, tori, and how was the bonding?" vroeg hij lachend, " Ugh, don't ask" zei ik, ook lachend. " were going to get some food are you coming with us?" vroeg hij, " sure, " zei ik, hij stond op, en stak zijn hand uit, om me omhoog te trekken. Hij sloeg zijn arm om mijn schouder heen, ik denk dat dit een leuke vriendschap word.


I'm back,
ik heb echt geen excuus sorry !
maar ik heb morgen vakantie, dus jaaa, ik ga proberen wat meer te schrijven,
love u all
xoxo

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen