nu je een keinice BFF gescoord hebt op school, moet je je ook wel gedragen als een waardige vriendin! dit zijn de 10 BFF-regels (volgens mij, vul maar aan bij de reacties):

1. GEEN GEHEIMEN VERKLAPPEN
2. JE BFF NIET GEBRUIKEN VOOR O.A. POPULAIR WORDEN
3. DINGEN OPOFFEREN VOOR JE BFF, BV JE VRIJE TIJD IN HET WEEKEND
4. ELKAAR BEGRIJPEN EN STEUNEN IN E LIEFDE, OF OP SCHOOL,...
5 NIET RODELLEN OF KWAAD SPREKEN
6 JE GEVOELENS VERTELLEN, DAAR IS ZE JE BFF VOOR
7 BESCHEIDEN BLIJVEN MET JULLIE BFF-BAND, NIET OPSCHEPPEN OFZO
8 AANDACHT SCHENKEN AAN JE BFF
9 HAAR NIET JALOERS PROBEREN TE MAKEN
10 BLIJF BETER TROUW AAN 1 BFF, BEHALVE ALS JULLIE EEN GROEPJE ZIJN


er zijn er natuurlijk veel meer maar deze vind ik toch belangrijk. je moet haar natuurlijk ook haar pleziertje gunnen, haar eens laten stralen, respect hebben en lief zijn, en haar verjaardag niet vergeten! dat zou zij toch ook doen?

wat altijd gebeurt zijn BFF armbandjes, of kettingen, of sleutelhangers, beertjes, cakejes, ringen, oorbellen, dagboeken, en ga zo maar verder. leuk toch, al die cadeautjes? zorg wel dat het niet te opvallend of opschepperig is en doe ook iets terug natuurlijk want anders lijkt het of je haar gebruikt. je kan haar ook gewoon bedanken dat ze voor je klaar stond op deze manieren:

- haar eens meenemen naar de film!
- of eens meenemen op vakantie!
- een BFF dagboek startten en er al je avonturen in opschrijven die je meemaakt!
- een liedje schrijven en voordragen natuurlijk! (of op een of andere manier op een mp3 zetten)
- een tekening, gedicht van haar in haar rugzak stoppen, zodat ze ze thuis pas ziet!
- 's ochtends als eerste een sms sturen met 'gelukkige verjaardag!' op die dag! of een klein cadeautje of kaartje geven!
- eens naar haar muziekschool/toneelschool/dansschool optreden gaan!

het zijn de kleine dingen die het doen he :)
verwaarloos haar alleszins zeker niet en plak je ook niet aan haar vast! ik heb van kleverige meidengroepjes bij ons op school en jij waarschijnlijk ook en we weten allebei dat de andere keihard over hen rodellen, of hen stom vinden. en als je je tijd alleen maar in haar hebt gestoken heb je geen andere vrienden meer en ben je alleen. je mag je BFF ook niet 'opsluiten' in een bepaalde groep. daarmee bedoel ik dat je niet mag zeggen van: 'je mag alleen met mij (of lalala) spelen','doe dat niet, ik vind dat niet leuk','hoezo, je vindt het niet leuk? doe het voor mijijijijijijijij pleaaaaase!','blijf dit weekend maar thuis, ik vind het niet leuk dat je naar disneyland ofzo gaat'. snap je? maar let ook op: zij mag dit ook niet bij jou doen! doet ze het toch? zoek een andere vriendin!

nu je je band met je BFF versterkt hebt kan je samen met haar doorgaan naar het volgende hoofdstuk!

Reageer (1)

  • Snowfallx

    Nou, de bff regel voor als je groter bent is: date nooit je bff haar exvriendje. Zelfs niet als het uit is.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen