Foto bij [007] Louis William Tomlinson

Ik zit op me blackberry dus vandaar kan ik de goede foto niet plaatsen.

Langzaam kom ik bij. Mijn benen stoppen langzaam met trillen, het fijne gevoel trekt weg en mijn ademhaling word weer regelmatig. Deze jongen bracht mijn hoofd op hol. Met een stuk minder zekerheid dan net draai ik me om. Met snelle stappen loop ik naar het lokaal. Snel glip ik naar binnen. Toen de bel ging was ik net klaar met mijn bureau ordenen. Rustig leun ik er tegen aan en concentreer me op de leerlingen die binnen komen. De glimlach op mijn gezicht staat vriendelijk en de twinkeling is terug in mijn ogen. Muziek is nog steeds het liefst wat ik deed. Als de leerlingen zitten kuch ik eventjes. 'My name is Louis Tomlinson and I am your new teacher.' Zeg ik met heldere stem waardoor ik gelijk de aandacht krijg. Ik kijk op de lijst bij de foto's. 'Katey, can you hand out this papers?'. Ik geef haar een stapel songteksten en pak het blazertje uit mijn tas. Het was wat frisser geworden. Ik trek hem rustig aan. Het past goed bij mijn kleding. Eventjes draai ik aan de regenboog ring om mijn vinger. Ik schaam me niet voor het feit dat ik op jongens val. Als iedereen een papier heeft glimlach ik. 'First, we are gonna sing this song together. Then you can sing a duet with someone or a solo.'. Ik pak mijn gitaar er bij en stem hem goed. 'Three.. Two.. One..' Ik begin te spelen en begin te zingen. Even is het stil maar dan beginnen de eerste mensen aarzelend mee te zingen. Er komen er steeds meer bij net zolang tot de hele klas mee zingt.

Ik leg mijn gitaar weg en kijk naar de leerlingen die druk bezig zijn een partner te vinden of al begonnen zijn met hun solo. Een jongen steekt zijn hand op. Ik sta op en loop naar hem toe. 'Can I help you.....' 'Dennis,' vult hij aan. 'Dennis,' herhaal ik met een vriendelijke glimlach. 'How do I need to sing this part?' Hij wijst het aan. Met mijn hand schuif ik het papier wat meer naar me toe. Net als ik mijn mond open doe duwt hij mijn hand ruw weg. 'Are you gay?' Zijn uitdrukking is verward maar met een rare blik in zijn ogen. 'Uhm.. yeah..' Zeg ik toegevend. Vies kijkt hij me aan. 'That's disguisting.'

Reageer (12)

  • VerenaClifford

    Dennis DUDE serieus mag ik je hard met een honkbal knuppel die staal is

    1 decennium geleden
  • Boundary

    Dennis jij groven >:( x

    1 decennium geleden
  • MichaelsKitten

    Omg ik haaaat die Dennis gast

    1 decennium geleden
  • Floralscene

    Arme Boo...

    1 decennium geleden
  • SonOfTheSeagod

    Dennis BACK OFF !!!!!!!!
    I wil attack you!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen