Foto bij Hoofdstuk 70

Hallotjes!
Echt sorry dat ik een tijdje niet geschreven heb.
Ik moest van de week stage lopen op een basisschool en ondanks dat dat heel leuk was, was het ook heel vermoeiend.
Ik heb ook de hele week geen zin gehad om te schrijven. Ik had gewoon geen zin en ik wist ook niet wat ik moest schrijven.
Echt sorry dat ik dus een tijdje niet geschreven heb.

Oké nu even iets leuks. Mijn proloog is gewoon al 63 keer gelezen. 63 keer!
Ook is dit hoofdstuk 70, dus wil ik iets leuks doen.
We hebben tot nu toe alleen maar Q&A's gedaan bij mij of bij personen uit mijn verhaal maar nu heb ik vragen voor jullie.
Je hoeft niet op alle vragen antwoord te geven...!
Ik zou het heel leuk vinden als je de komende vragen voor mij zou willen invullen:

Naam:
Leeftijd:
Wat is je lievelings eten?
Wat zijn je hobby’s?
Wat vind je van mijn verhaal?
Charlie of Peter? En waarom?
Wat zou jij hebben gedaan als jij Aimee was en Charlie zou je opeens zoenen terwijl je een vriendje heb (Peter) ?
Wat zou je doen als Peter opeens voor je deur stond en je mee zou nemen naar een concert?
Hoe hoop je dat het verhaal afloopt?
Kan ik nog iets veranderen aan mijn schijfstijl of is het zo goed?
Zou je samen met mij een verhaal willen schrijven?

Ik hoop dat jullie dit voor mij willen invullen...!

Xx,
Storiesxx3

Beide zitten we nu aan de keukentafel ons ontbijtje op te eten. Ik heb een shirt van Peter aan en Peter draagt alleen zijn boxer. Hij is zo sexy nu. Ik staar naar hem en eet ondertussen mijn ontbijtje. “Je weet toch dat staren onbeleefd is”zegt Peter met een glimlach. “Je bent zo hot”geef ik als antwoord. Peter schiet in de lach en ik lach ook mee. “Dank je wel. Jij mag er ook wel zijn.” “Dank je”zeg ik blozend en neem nog een hap van mijn broodje. “Aimee.” “Ja”zeg ik met volle mond. “Vannacht en vanochtend waren geweldig. Het was de beste seks die ik ook heb gehad.” Ik grinnik en neem een slok van mijn thee. “Ik houd van je Aimee”zegt Peter en ik kijk hem met een glimlach aan. “Ik houd ook van jou.” Peter leunt over de tafel heen en geeft me een zoen. Als Peter weer gaat zitten drink ik mijn thee op en sta op van mijn stoel. Ik doe mijn bord en beker in de vaatwasser en loop dan weer naar Peter toe. Ik sla mijn armen vanachter rond zijn nek en ga dicht tegen hem aanstaan. “Wat gaan wij vandaag doen lieverd?” “Ik heb geen idee. Wanneer moet jij weer naar huis?” “Vanavond.” “Ah, dan moet ik je weer missen.” “Ja sorry. Ik moet morgen gewoon weer werken.” “Ik ga je dan echt missen, Aim.” “Ik ga jou ook missen, Peet.” Ik druk mijn lippen in Peter nek en Peter grinnikt. Peter pakt mijn handen vast en maak ze los van zijn nek. Hij staat op en pakt me dan bij mijn heupen vast. Hij tilt me op en ik sla mijn benen rond zijn middel. “Zullen wij vandaag gaan winkelen anders?” “Is goed. Dan moeten we ons nu wel gaan aankleden.” “Kom dan”zegt Peter en hij loopt de trap op, terwijl hij mij nog vast heeft. Als we de slaapkamer inkomen laat Peter me op bed vallen en gaat boven me hangen. Hij zoent me en ik laat mijn vingers door zijn haar gaan. Zijn handen zitten in mijn hals en gaan langzaam naar beneden. Als ze bij mijn heupen zijn glijden ze onder mijn shirtje en pakken daarna mijn borsten vast. Ik draai ons om en ga op Peter zitten. Mijn handen leg ik op zijn borst en ik zoen hem in zijn nek. Mijn handen gaan naar zijn boxer en ik trek die een klein stukje naar beneden. Dan pakt Peter plots mijn polsen vast en trekt die naar boven. Ik kijk hem niet begrijpend aan en het enige wat hij doet is met zijn hoofd schudden. “Niet nog een keer, Aim. We kunnen niet drie keer achter elkaar seks hebben.” “Waarom niet?” “Straks ben je verslaafd aan mij en dan kom ik nooit meer van je af.” Mijn mond zakt open en ik kijk Peter verbaast aan. “Nou dank je.” “Dat was een grapje schat.” “Ja ja”zeg ik en Peter pakt me bij mijn middel vast. Hij begint me daarna te kietelen en legt me naast zich op bed neer. Dan stopt Peter met kietelen en staat op. Hij loopt weer naar mij toe en tilt me op. Hij gooit me over zijn schouder en ik schater het uit van het lachen. “Peter zet me neer”zeg ik lachend en Peter schudt weer zijn hoofd. Hij loopt de slaapkamer uit en loopt naar de inloopkast. Hij zet me daar neer en kijkt me aan. “En nu aankleden, dan kunnen we zo gaan.” “Ja papa”zeg ik met een grote glimlach en Peter kijkt me geamuseerd aan. Hij drukt zijn lippen even op de mijne en loopt dan naar zijn kant van de inloopkast. Ik loop naar mijn kant en trek een leuk setje aan. Niet dat er veel kleren liggen, want bijna al mijn kleren liggen in Nederland. Ik doe mijn haar snel in de badkamer en poets mijn tanden. Na een half uur zijn we beide klaar en lopen we het huis uit. We lopen naar de winkelstraat omdat dat niet zover van Peter’s huis is. Peter pakt mijn hand vast en zo lopen we door de stad heen.

Reageer (4)

  • Beans

    Naam: You know.
    Leeftijd: 16.
    Wat is je lievelings eten? Spareribs.
    Wat zijn je hobby’s? Slapen, daarom snap ik ook niet waarom ik nu al wakker ben.
    Wat vind je van mijn verhaal? Leuk! :]
    Charlie of Peter? En waarom? Peter, hij is lief en Charlie is een freak.
    Wat zou jij hebben gedaan als jij Aimee was en Charlie zou je opeens zoenen terwijl je een vriendje heb (Peter)? Geen idee, waarschijnlijk terugzoenen maar daarna spijt hebben.
    Wat zou je doen als Peter opeens voor je deur stond en je mee zou nemen naar een concert? Niet meegaan, want ik mag van mijn mama niet met vreemden mee. (al zou ik het wel graag willen)
    Hoe hoop je dat het verhaal afloopt? Verras me!
    Kan ik nog iets veranderen aan mijn schijfstijl of is het zo goed? Als iemand iets zegt moet je ook na een aanhalingsteken en 'zegt' of 'vraagt' en spatie zetten, dat is het enige waaraan ik me irriteer. (A) Maar verder schrijf je goed! :]
    Zou je samen met mij een verhaal willen schrijven? HORRORKIP.

    1 decennium geleden
  • hopingfxck

    Naam: Marit
    Leeftijd: 14 jaae
    Wat is je lievelings eten?: Lasagne!
    Wat zijn je hobby’s?: Fanfiction, twitter. Just internet verslaafd
    Wat vind je van mijn verhaal?: Geweldig ! Wel jammer dat je zo weinig schrijft :(
    Charlie of Peter? En waarom?: Peter! Hij is mega hot, en hij maakt Aimee niet verdrietig :)
    Wat zou jij hebben gedaan als jij Aimee was en Charlie zou je opeens zoenen terwijl je een vriendje heb (Peter) ?: Stiekem terug zoenen, ik moet toegeven, Charlie is ook hot, maar uiteindelijk keihard wegrennen.
    Wat zou je doen als Peter opeens voor je deur stond en je mee zou nemen naar een concert?: HARD GAAN FANGIRLEN
    Hoe hoop je dat het verhaal afloopt?: Happy, maar laat je fantasie lopen girl.
    Kan ik nog iets veranderen aan mijn schijfstijl of is het zo goed?: Het is goed! Als ik iets tegenkom zeg ik het je, dat helpt misschien :)
    Zou je samen met mij een verhaal willen schrijven?: Ja, lijkt me gezellig! Oh, nu je het vraagt (haha) Ik zoek een writer ... voor 16+ stukjes, aangezie jij dat best wel kunt (HEEL GOED) , of jij het wilt doen? Je kan me PB als je wilt. Je kan ook weigeren hoor.

    Ik hoop dat je snel verder gaat (A)

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Naam: Mariska
    Leeftijd: 13
    Wat is je lievelings eten? Lasagne
    Wat zijn je hobby’s? Turnen en lezen(boeken en op Q) keihard meezingen met muziek.
    Wat vind je van mijn verhaal? Echt super leuk!!!
    Charlie of Peter? En waarom? Sowieso Peter!!!! Hij vraagt ten minste niet voor je neus zijn vriendin ten huwelijk en hij is gewoon heel lief en doet allemaal leuke dingen met je!
    Wat zou jij hebben gedaan als jij Aimee was en Charlie zou je opeens zoenen terwijl je een vriendje heb (Peter) ?Keihard wegduwen en dan hem helemaal verrot schelden.
    Wat zou je doen als Peter opeens voor je deur stond en je mee zou nemen naar een concert? MEEGAAAN!!!!!!
    Hoe hoop je dat het verhaal afloopt? Dat Aimee met Peter trouwt en ze Charlie nooit meer ziet. En dat ze hele schattige kindjes krijgen!!
    Kan ik nog iets veranderen aan mijn schijfstijl of is het zo goed? Het is helemaal goed zoo!!
    Zou je samen met mij een verhaal willen schrijven? Kweenie, kheb nog nooit een verhaal geschreven...

    LEUK STUKJEEEEEE!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    Naam: Monique
    Leeftijd: 21
    Wat is je lievelings eten? Frietjes!!
    Wat zijn je hobby’s? Fietsen, quizletten, muziek luisteren
    Wat vind je van mijn verhaal? Wauw! (yeah)
    Charlie of Peter? En waarom? Peter!!! Waarom, omdat.. Nou hij is gewoon net zo leuk als jou story!! En hij is superlekker!
    Wat zou jij hebben gedaan als jij Aimee was en Charlie zou je opeens zoenen terwijl je een vriendje heb (Peter) ? Wat denk je? Duw hem eerst van me af, geef m een flinke trap in zijn kruis en ik loop weg met nog een keer mijn mooiste vinger op te steken (die in het midden)
    Wat zou je doen als Peter opeens voor je deur stond en je mee zou nemen naar een concert? Ik loop gelijk mee ofcourse, al moet ik mee in mijn pyjama!!
    Hoe hoop je dat het verhaal afloopt? Met een happy end met peter en charlie word lekker vergeten en trouwt lekker met esther, en aimee met peter en charlie en aimee zien elkaar niet meer, of charlie word in elkaar geramd door mijn bodyguards (niett dat ik die heb, maar ik kan er wel mee dreigen)
    Kan ik nog iets veranderen aan mijn schijfstijl of is het zo goed? Ik vind het goed zo, ik heb geen verbeterpuntjes voor je op dit moment. Again je schrijft gewoon super!
    Zou je samen met mij een verhaal willen schrijven? Ja hoor, lijkt me leuk! (Psst kijk ook is bij mijn storie onze zomervakantie, ik heb meer lezers nodig, anders schrijf ik zo onaangemoedigd) Snel verder met je story!!! (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen