Inschrijving & Wachtlijst
Inschrijving:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (69)
Naam: Marisha
9 jaar geledenLeeftijd: 14
Uiterlijk: Lang bruin haar, bruine ogen, 1,62 lang, lief gezicht met een leuke glimlach, draagt altijd een ketting en ze draagt het liefst zo'n witte broek met gaten erin.
Karakter: Zorgzaam, verlegen, soms hyper momentjes, snapt een grap meestal wat pas later
Welk 1D/LM lid: Zayn Malik <3
1D/LM bestaat: Ja
16+: Jouw keuze
Ik/je-vorm: Wat jij leuker vind.
Wat moet er gebeuren: Marisha loopt met haar 2 beste vriendinnen genaamd Maryan en Merima op de kermis. Opeens ziet Marisha Zayn lopen met nog andere 2 leden van de band namelijk Harry en Louis. Marisha en Zayn gaan wat met elkaar praten. Zayn kust Marisha opeens en dan ziet Harry opeens Perrie. Maar toch krijgen Marisha en Zayn later een relatie.
Waarschuwen: Het hoeft niet, maar het mag wel.
Ik hoop dat je er iets mee kan.
Veel succes !
Xxx
Naam: Margot
9 jaar geledenLeeftijd: 18
Uiterlijk: Blond haar, bruine ogen, 1m60
Karakter: Droge humor, hyperactief, raar
Welk 1D/LM lid: Harry ^^
1D/LM bestaat: Ja
16+: Ja
Ik of hij/zij-vorm: Ik vorm
Wat moet er gebeuren: Margot was de vriendin van Harry toen ze in de middelbare zaten. Opeens ging alles heel snel. Margot verhuisd naar Amerika en Harry doet mee aan X-Factor en wordt wereldberoemd. Als One Direction naar Amerika komt, wil Margot's vriendin er persé naar toe, omdat ze helemaal fan is. Margot daarentegen is niet zo een fan, omdat ze Harry vreselijk mist, maar denkt dat hij haar vergeten is. Floor, Margot's vriendin, weet backstage kaartjes te bemachtigen en zo komt Margot weer oog in oog met Harry. Harry vindt haar nog knapper dan eerst en Margot begrijpt Harry's hint als ze van hem naar de wc moet gaan. Daar beleven ze een wild avontuurtje, waar een kindje van terecht komt. Ze ervaren de hele zwangerschap als gelukkige ouders en trouwen. Het kindje wordt geboren en ze leven lang en gelukkig.
Waarschuwen: Ik neem een abo, maar het zou wel fijn zijn (:
Naam: Kimberly Jones
9 jaar geledenLeeftijd: 21
Uiterlijk: Bruin lang golvend haar, groen-bruine ogen, fitness slank, heeft tattoo's op haar voeten
Karakter: Lief, grappig, koppig, doorzetter, hyperactief
Welk 1D/LM lid: Niall Horan
1D/LM bestaat: Ja
16+: Yes please
Ik of hij/zij-vorm: Ik-vorm
Wat moet er gebeuren: Kimberly is het jeugdliefje van Harry, ze waren samen als jonge tieners maar zijn nu beste vrienden. Harry heeft al langer door dat Niall Kimberly ziet zitten en samen met de andere jongens plant hij een date op een romantisch jachtschip voor Kimberly en Niall. Zowel Niall als Kimberly zijn verrast en tijdens de date biechten ze hun gevoelens voor aan elkaar.
Waarschuwen: Graag
Ik was eerst crazybaby
9 jaar geledenxx
Lilo93 is nu lilu_93...
1 decennium geleden