Foto bij Inschrijving & Wachtlijst

Inschrijving:

Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (69)

  • Dahlias

    Naja hier is de niet-bromance zonder meisje :'D

    sorry als het te heftig is, idk. ik ben niet zo van die zoetsappige liefdesverhalen :')
    Het gaat al een lange tijd slecht met Louis. Iedereen had door dat hij zich anders gedroeg, vooral de laatste weken, maar niemand wist dat hij er zo erg aan toe was. Tot hij twee weken voor het eind van de tour spoorloos verdwijnt en er een afscheidsbrief op zijn hotelkamer ligt. Er wordt meteen een zoektocht op touw gezet en uiteindelijk vindt Zayn hem op het dak van een hoog gebouw, klaar om te springen. En nouja, het gaat dus om het gesprek dat ze krijgen, snap je? Louis vertelt over de dingen hij heeft meegemaakt en over alle problemen die hij heeft (waar niemand iets van wist), Zayn probeert hem te overtuigen dat springen niet de enige optie is.
    Hoe het eindigt maakt niet zoveel uit, wat het mooiste is. Misschien kan je vanuit Zayns POV schrijven, ik-vorm?
    (en misschien een stukje over een paar maanden later, hoe het zegmaar na die gebeurtenis is gegaan. als het niet te lang is. Of anders als vervolg? x) )
    Karakter Louis: Eerder was hij altijd optimistisch en grapjes aan het maken, ookal hadden sommigen door dat dat een masker was, nu heeft hij dat masker totaal laten vallen en zie je hem nooit meer vrolijk. Het lijkt alsof hij nergens meer om geeft en eigenlijk is dat ook zo.
    Karakter Zayn: Hij en Louis waren degene die steeds irritant deden en het leven als één grote grap zagen. Zayn kan wel serieus zijn als het moet.

    Het zou echt veel voor me betekenen als je dat zou willen schrijven. :x
    nogmaals, sorry.

    1 decennium geleden
  • fluffyhoran

    Naam:eva petersonLeeftijd17:Uiterlijk:blond sproeten blauwe ogen niet lang niet kleinKarakter: ondeugeld koppig zorgzaam creatief 1D/LM lid: NIALLL1D/LM bestaat: mag maakt nie uit16+:Ik of hij/zij-vorm: ikWat moet er gebeuren kan je t please zeg verzinnn ze moeten wel verliefd worden mjahah:Waarschuwen graag:

    1 decennium geleden
  • SadCalum

    heey,
    ik zou graag een vervolg willen als dat kan, ik ben benieuwd naar hoe het afloopt tussen savitri en liam hihi :)... al moet ik weer een half jaar tot een jaar wachten heb ik dat er voor over. Die one shot was zoveel voor mij.

    1 decennium geleden
  • Cliffaconda

    Naamsveranderingen gelieve even doorgeven!


    Hoooi, het is CantTouchIt
    MAAAAAAR ik heet nu AshtonBabe

    DOEIXXXX

    1 decennium geleden
  • SweetDemon

    Naam: Summer (Sum) Harvard.
    Leeftijd:18 jaartjes jong.
    Uiterlijk: Summer heeft donker bruine haren met lichte puntjes. Ze heeft heldere blauwe ogen en een paar sproetjes rond haar neus. Ze is een meter 70 en best tenger gebouwd. Ze heeft ook nog een neus piercing en een navel piercing. Ze heeft 3 tattoos een vogel op haar voet een dromen vanger op haar rug en een bloem op haar zij.
    Karakter: Summer is een vrolijke en lieve meid. Ze kan best verlegen zijn maar probeert er nogal op te letten.
    Welk 1D/LM lid: Liam payne.
    1D/LM bestaat: Bestaat.
    16+: yes pleas. :P
    Ik of hij/zij-vorm: Ik.
    Wat moet er gebeuren: Summer en Liam zijn al heel erg lang vrienden hun ouders kende elkaar enzo kende zij elkaar. Ze heeft hem altijd gesteund en was zo blij voor hem dat zijn droom eindelijk uitkwam. Nu dat hij bijna nooit meer tijd voor haar heeft is ZE er achter gekomen dat ZE eigenlijk verliefd op hem is. Liam is terug van tour en zijn ouders hebben samen met haar ouders een barbecue georganiseerd bij hun thuis. Daar ziet ZE hem na vele maanden eindelijk terug en komt er achter dat Ze nog verliefder was dan ze dacht.
    Waarschuwen: Als dat kan graag. :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen