Sorry dat ik zo lang niet heb geschreven! Ik ben druk met school en andere dingen, maar zal weer wat actiever worden weer! :)

Nadat ik Megan blij had gemaakt met een stuk pizza en er zelf ook een stuk of 4 op had, kwam opeens een geniaal idee binnen. Nouja, om dat moment leek het een goed idee. 'C'mon Niall!' Ik rende weer naar de woonkamer richting mijn opgemaakte bedje. Ik pakte snel het deken ervan af en knoopte die om mijn hals. 'I can't be your superman, but I hope you like me as I am.' zong ik naar Niall. Niall keek mij lachend aan en ik stak mijn vuist in de lucht en sjoefde weg. Ik zag een geïrriteerde blik van JJ maar besloot het te negeren. Ik rende verder maar struikelde over iets. Mijn knie deed zeer en mijn humeur veranderde opeens. 'Are you alright?' vroeg Niall bezorgd. 'No.' antwoordde ik simpel terwijl ik probeerde te ontdekken hoe ik was gevallen. 'How did I fell?' vroeg ik in verwarring aan hem. 'I don't know.' 'You okay Fiona?' vroeg Megan nu ook. 'Yes, I'm fine. I just want to go to bed now. Up stairs.' zei ik kort af. Ik pakte mijn spullen bij elkaar en probeerde met veel moeite mijn matras en beddengoed de trap op te krijgen. Het ging nauwelijks en Niall schoot me te hulp. Toen we mijn spullen in mijn kamer boven hadden gekregen bedankte ik Niall en vroeg hem nog even te blijven. Ik ging op het bed zitten en klopte naast mij om duidelijk te maken dat hij naast mij moest gaan zitten. 'You know, you have really blue eyes.' zei ik wat onhandig. Niall moest er wat om lachen. 'Like an ocean after a storm.' ging ik verder. 'Which is?' vroeg hij verward. 'Very beautiful.' concludeerde ik na een tijdje nadenken. Hij moest lachen om mijn grapje en knikte in instemming. Ik leunde naar voren en streelde zijn wang. Hij had mooie lippen. 'Kiss me.' zei ik toen. Niall leunde in en plantte zijn lippen op de mijne. Zacht. Hij tikte tegen mijn lippen met zijn tong en ik liet hem binnen. De kus was gepassioneerd en werd des te langer het duurde intenser. Hij was een goede zoener, dat was zeker. Voordat ik het merkte lag ik onder hem op mijn bed. Hij brak de kus en keek mij aan en leek mijn gezicht te bestuderen. Ik besloot dat ik dat niet wilde en leunde naar hem toe om hem weer te zoenen. Ik liet mijn hand in zijn haar glijden en greep het een beetje vast. Zijn kusjes dreven af naar mijn nek en ik draaide mijn hoofd wat om het toe te laten. kusjes in je nek zijn geweldig. Ik kon het niet anders omschrijven dan dat. Ik voelde dat hij er wat aan zoog en wist dat ik morgen waarschijnlijk een zuigzoen had. Ik liet een kleine kreun uit en ik voelde zijn adem tegen mijn huid aan toen hij lachte. Ik voelde hoe hij nu langzaam aan zijn handen meer naar mijn borsten liet gaan. Ik liet het toe maar wist nog niet zeker of ik dit wel wilde. We gingen nog een tijdje door met zoenen tot hij vroeg 'Do you want to do this, cause we don't have to.' Ik beet mijn lip en bedacht dat 'I don't want this yet. I'm sorry.' het beste antwoord was op dit moment. 'It's alright.' zei Niall terwijl hij een kus op mijn lippen drukte. Ik voelde mijn ogen zwaar worden en viel in Niall zijn armen in slaap.

Reageer (1)

  • Sofix

    PLEASEE SNEL VEDERRR!!!
    new abo ;)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen