Foto bij Hoofdstuk 31

"Ja, natuurlijk lijkt me leuk!" Mijn buik maakt zo'n driehonderd salto's. Ik ben over hyper, but acting cool.
Niall lijkt opgelucht, maar blijft ook kalm, nou ja probeert.
"Klaar om te slapen?" Roept Louis door de kamer.
Iedereen stemt in en Louis drukt het licht uit. Ik ga liggen en roep 'welterusten'. De rest reageert met ongeveer dezelfde woorden. Niall geeft mij nog een speciale welterusten en ik doe hetzelfde, waarna ik me heerlijk warm innestel en mijn ogen sluit. Ik mag die TAYD wel!

"Opstaaaaaaan!!!!" Toetert Harry in mijn oor.
"Nieeeeeeet!!!!!" Gil ik net zo hard terug.
"Weeeeel!!!" Gilt hij weer.
"Slaap lekker." Antwoord ik, dit keer rustig.
Ik sluit mijn ogen weer en hoor voetstappen weglopen.
"Opstaaaaaan!!!" Dit keer heeft Harry een leger mee genomen. Ik open mijn ogen weer en zie Harry grinniken, met Zayn en Liam achter zich.
Ik stribbel even tegen, maar geef me daarna toch maar over. Er valt niet tegen die jongens op te komen.
Hey wacht, vandaag ga ik met Niall weg. Nee, ik ga niet met hem uit. Het is waarschijnlijk gewoon vriendschappelijk....
Snel ontbijt ik en sprint richting de douche.
Oké, wat nu? Mijn haar, wat ga ik daarmee doen? En mijn kleding en make-up?
Ik heb nog ongeveer een uur. Niall en ik hadden afgesproken om één uur in de lobby van het hotel, ik heb nog totaal geen idee wat we gaan doen. Ik laat het gewoon op me af komen...
Uiteindelijk vindt ik een goede outfit met bijpassende make-up en ook mijn haar ziet er niet slecht uit.
Ik heb nog steeds geen idee hoe Niall mij eigenlijk ziet. Het ene moment lijkt hij me te haten, het andere moment lopen we samen grappen uit te halen. Ik kan mijn vinger er gewoon niet op leggen...
"So, what's your plan, baby?" En ja hoor, daar staat mister pervert weer... Ook wel bekend als Harry Styles. Hij leunt met zijn elleboog tegen de deur en kijkt verleidelijk en ondeugend. Wtf is zijn plan?
Toch lach ik.
"Ik ga zo iets leuks doen met Niall." Antwoord ik.
Harry kijkt 'teleurgesteld' maar wenst me daarna veel plezier en verdwijnt de andere badkamer in.

"Hey Nialler." Zeg ik vrolijk, maar een tikkeltje verlegen.
"Hi." Hij komt op me af en geeft me een knuffel. HORAN HUG.
"Zullen we gaan?" Vraagt hij nadat we weer beide apart stonden.
Ik knik en samen lopen we het hotel uit naar... Tja, naar waar? Ik heb nog steeds geen idee.
"Hey, uhm... Waar gaan we eigenlijk heen?" Ik probeer niet bitchy te klinken.
"Ik dacht aan iets simpels. Ik heb nog niet echt iets bedacht eigenlijk." Antwoordt hij.
Kijk, dat noem ik nu nog eens carefree.
"Iets simpels..." Denk ik mee.
"Waarom niet gewoon ergens iets drinken en wat kletsen." Stel Niall uiteindelijk voor na een tijdje nadenken.
"Ja... Lijkt me leuk."
We lopen richting het centrum van LA en we worden omsingeld door bewaking.
Ik geniet van de het heerlijke weer en realiseer me dat ik eigenlijk best gelukkig ben... Met hoe ik ben, met hoe mijn leven is....
Ik kijk even om naar Niall naast me en zie hem met zijn telefoon in zijn handen. Oh nee, als hij maar niet dat type jongen is...
"Ah... Hier staat iets leuk!" Zegt hij opeens en hij kantelt zijn telefoon zodat ik kan meelezen.
"Watch&Chill." Lees ik hard op voor.
Een soort starbucks, maar dan met meer eten en voor iedere tafel staat een tv. Handig voor awkward stiltes!
"Klinkt goed!" Zegt ik enthousiast nadat ik het hele artikel goed heb gelezen.
"En dat ligt in LA?" Vraag ik verder.
"Yup."
"Dus, gaan we daarheen? Weet jij waar het is?"
"Ja en ja..." Hij lacht vrolijk en ik kan niet wachten tot we er zijn!!

Ja, ja ik weet het. Niet mijn beste stukje... Maar ik moet naar 'het moment' toe werken...
Wat denk jullie?? x

Reageer (3)

  • THExFAME

    awesome :D

    1 decennium geleden
  • Novalunosis

    Snel verdeeer !!(:

    1 decennium geleden
  • Multiply

    Dit is een super stukje! Ik wil ook naar Watch&Chill... Akward stiltes? Ja, ja die gaan komen....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen