Foto bij Hoofdstuk 30

We hebben eindelijk onze kamer heringericht. Ja, heringericht.
Normale mensen zouden twee matrassen ergens neer pleuren, maar helaas normale mensen bestaan alleen buiten One Direction wereld.

Dus de kamer indeling was:
-- / Zayn / Louis / Harry
Niall / Anne / Liam / --

Nu is de kamer indeling:
-- / -- / Liam / Zayn
Niall / Anne / Harry / Louis.

Ja de logica is ver te zoeken... Danielle, Eleanor en Perrie hebben zich naast Liam gevestigd.
Nadat we hadden gedineerd, hebben we nog even gezwommen en daarna gedoucht en straight to bed voor de TAYD... Waar ik me al lang op verheug.
Iedereen is druk in gesprek over vandaag, ik moet toegeven: Zoveel lol heb ik al heel lang niet meer gehad. Die jongens zijn gewoon echt gek.
"Wist jij van die grap die ze met me gingen uithalen?" Hoor ik opeens een hemelse Ierse stem achter/naast me.
Niall? Praten? Tegen mij? Ik draai me zijn kant op en merk meteen dat hij erg zenuwachtig is.
"Nee, maar misschien had je het kunnen zien aankomen." Antwoord ik, ik probeer niet flauw of gemeen te klinken. Ook al is dit zo een zin waarbij dat snel zo lijkt.
"Tja, daar heb je een punt!" Geeft hij toe.
"Maar jouw grappen waren wel grappiger, denk ik. Ik was er niet eens bij en ik moest al lachen." Complimenteren is duidelijk ook niet mijn sterkste punt.
Toch begint hij te blozen.
"Wij hadden ze vannacht anders ook goed te pakken hoor." Gaat hij verder.
"Ja hè, alles ging volgens plan." Fluister ik, de rest mag natuurlijk niet horen dat wij het waren.
Niall knikt en lacht.
Oké, hij heeft zijn kans gegrepen, dan is het nu mijn beurt.
"Wat was dat trouwens voor een actie met Louis vanmiddag?"
"Haha tja... Het werkte wel. of niet?" Lacht Niall, hij begint weer te blozen en het lijkt alsof hij zich ervoor schaamt.
Maar zijn lach is zijn zo aanstekelijk. Ik lach ook en knik toegevend.
Hoe kan het dat Niall opeens zo raar doet?
Ik noem hem altijd 'like a boss', omdat hij 'like a boss' is, nou ja... Was. Hij is normaal altijd zo druk, kinderachtig, schattig, grappig en nonchalant. Ja vooral nonchalant.
Waar is die 'like a boss' Niall, of 'like a Niall' (example: Do it like a Niall) nu?
"Mis je Nederland niet?" Vraagt Niall opeens en daarmee haalt hij me uit mijn gedachten.
"Dat regenachtige, koude kikkerlandje? Neuh..." Antwoord ik.
Niall kijkt me niet begrijpend aan.
"Ik mis het land en klimaat enzo niet. Ik de me mensen wel, sommige dan. Mijn familie en de mensen die ik heb leren kennen op een site." Leg ik uit.
"Oh... Dat snap ik! Welke site dan?"
"Quizlet." Alsof hij dat kent.
"Quizlet?"
"Tja... Maak je maar klaar. Oké daar komt 'ie. Ik schreef fanfictions." Nu ben ik degene die zich schaamt.
"Dat doen wel meer mensen hoor." Lacht Niall, die kennelijk doorheeft dat ik me ervoor schaam.
Serieus, ik verdenk hem er nog steeds van dat hij een ninja is... Hoe weet hij dat steeds?
"Mis jij Ierland dan niet?" Vraag ik weer op mijn beurt.
"Soms." Antwoordt hij dan weer op zijn beurt.
"Soms?"
"Tja... Misschien als jij je best Ierse accent gebruikt dat het dan beter is." Zegt hij wenkbrauw wiebelend.
"Okey then my fellah." Probeer ik goed Iers te klinken.
"Haha sounds good!" Lacht Niall.
"But you'll nevahh beat mine." Bemoeit Liam zich ermee.
"Why wouldn't she?" Niall is overgestapt op zijn beste bekakte Engelse accent.
"Cuz I'm in One Direction." Concludeert Liam in het Iers. Damn he got me. Nee wacht toch niet.
"You mean Wonderaction?"
"Hahahahahha." Niall's lach is echt vreselijk aanstekelijk. Ik blijf het zeggen!!
Nu is het tijd voor de finishing touch: "tss Burn."
Ik leg mijn vinger op mij onderlip bij de 'tss' en in Liam's richting boven zijn hoofd bij de 'burn'.
Weer lacht Niall hard en ook Harry en Danielle lachen mee.
Liam kijkt nep bedroefd en Harry en Danielle spelen mee en 'troosten' hem.
"Werkte het?" Vraag ik geïnteresseerd.
"Zeker!" Lacht Niall. "Alsof ik Ierland nooit uit ben geweest."
"En hebben jullie morgen weer een opname dag?" Vraag ik verder.
"Nope, vrije dag!" Zegt hij vrolijk.
Nu ik erover na denk, morgen vrije dag. Overmorgen moeten we allemaal bij elkaar komen ergens voor. De dag daarna Première. Spannend. En dan moeten we helaas alweer naar huis.
"En jij?" Weer haalt Niall me uit mijn gedachten.
"Ook... Dat heb ik al zowat de hele week."
"Zou je dan misschien..." Begint hij.
"Misschien kunnen we samen iets doen..."

Heey,
Hier is de spanning dan....

Maar ik activeer dit hoofdstuk zo vroeg omdat ik vandaag naar Aachen ga.
Maar ook omdat een vriendin van mij (LauraAime1D) niet weet of ze over gaat...
Ik zou het zelf ook vreselijk vinden als iedereen weet of hij/zij over gaat behalve ik zelf, dus dacht ik, laten we het allemaal hopen.
Hopen jullie mee? x

Reageer (6)

  • THExFAME

    Have fun.

    cant wait for more.

    1 decennium geleden
  • Horibe

    Nou ik ben er uit gestuurd rijdens de theorie sport toetsen maar nou ja. Mijn nagels hebbem zo een play boy konijn :D

    1 decennium geleden
  • Multiply

    Allo. Ik ben over hoor :) Dit is echt een super leuk verhaal en waarheid.. Volgens vele mensen ben ik prettig gestoord en ik weet niet of dat een compliment is ;)

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Aww!! X

    EN YAY IK BEN OVER!!!

    Veel plezier en niet te veel van de taart eten (:

    Wacht

    Eet wel veel taart

    dat hoort..


    DAMN

    XLaura

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Snel verder! Eb veel plezier ...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen