Foto bij Degree 49 - Hayden Miller

Dusjaaa
t is veel te lang geleden voor mijn doen... En sorry daarvoor...
Mijn weekend bestond uit dagje Amsterdam, leren, schoonmaken, leren, filmavond, leren, leren en tja.. leren..
Niet dat ik echt gefocust ben ofzo.. Ik heb de concentratie van een goudvis...
Maar ik ben wel al over de helft van mijn examens heen!!

Daarnaast nog even dit:
Random fact # 4 (??) : Ik praat vaak veel te snel. Ed sheerans You need me, I don't need you zingen is geen probleem voor me, nooit geweest xD. Dat ik te snel praat is omdat ik gewoon eik te druk ben.. Ik heb me nooit laten testen op ADHD want dan zijn de uitslagen ook dat ik echt ADHD heb en dan krijg je weer zo'n stempel op je gedrukt als ADHD'er en dat wil ik niet...

Jullie nog random facts?? Zoals altijd ben ik nog steeds echt geïnteresseerd in jullie omdat ik vind dat we dit verhaal samen schrijven:$.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • MevrStyles

    '''''dagje amsterdam enzo''''' STARBUCKS?????
    Addicted? No................
    Haha. Oke.
    Ik zit ziek thuis (ugh) en moet antibiotica nemen (dubbel ugh), dus ehhh...
    Idk.
    Veel succes nog met je examens en schrijf maar lekker snel weer verder, ok?
    I love you!

    1 decennium geleden
  • WilisaBeth

    ik wil het volgende stukje!!!!
    Wanneer NUU!!!
    :D
    Random facts
    1 Ik hou van LOLLYS:)
    2 Ik heb 2 kleine zusjes die ik directioner heb gemaakt^^ wat mijn ouders niet zo leuk vinden^^
    3 ik kan zo slecht talen dat ik daardoor een nievau lager moest doen terwijl bij andere vakken een ong. 7 stond
    4 Ik had een roze kamer maar vond het niet leuk dus toen heb ik de muur geschilderd^^ met vingerverf

    ja je denkt vast echt dat ik gestoord ben:D

    xxx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    omg kwil het vervolg :)

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    1. Ik ben totaal niet gevoelig voor zielige/droevige stukjes in een film. Nooit moeten huilen ofzo.
    2. Ik praat eigg ook te snel. Maar ik moet eens die tekst van you need me, I don't need you leren.
    3. Ik luister de afgelopen 2 dagen non stop naar Ed Sheeran en de radio.
    4. Ik ben slecht in talen. Alle talen, geen uitzondering

    1 decennium geleden
  • Civility

    Waarom stop je nuuuu?!:(

    Oké, random fact. Ik doe er 4 omdat ik de andere 3 keren niet heb meegedaan..
    1. Ik haat shoppen.
    2. Ik huil heel snel bij films, muziek of boeken.
    3. Mijn favoriete kledingstuk is mijn nieuwe, zalmroze jurkje.
    4. Ik heb een vriendje die in Canada woont en ik heb hem nog nooit ontmoet maar hou verschrikkelijk veel van hem.

    Jup, dat waren de 4 random facts. En nu snel verder met schrijven jij!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen