Als hij klaar is met zingen kijk ik hem recht in zijn ogen aan zover ik iets kan ziem met mijn vocjtige ogen zie ik dat hij mooie super mooie blauwe ogen heeft ik lach waterig "Gina weet ik ben er altijd voor je" we zitten nog steeds in een knuffel. we horen voetstappen op de trap wss zijn het de jongens "Jo Daan waar zit je" hoor ik rein roepen Daan waarom andwoord je niet? "omdat die toch wel binnen 10 sec de kamer binnen stormt" Daan heeft gelijk Rein komt de kamer binnen gelopen "zo jullie hebben het ook gezellig zie ik" ohja Daan en ik zitten nog steeds te knuffelen we laten elkaar los en blozen "ik kwam vragwn of jullie nog kwamen ik had het aan ze verteld en zijn geschokt en vinden dat ze niet aardig hebben gedaan ze willen exuses aan bieden "sorry Rein ik heb eigenlijk helemaal geen zin eigenlijk wil ik ff met jullie 4 of alleen zijn ik wil geen nieuwe mensen leren kennen niet vandaag sorry" "o oke geeft niet we komen zo wel ik haal de andere wel" Rein rent weer weg Daan komt naar me toe zal ik iets te eten voor je halen?" "nee hoeft niet hoor" "je moet wel blijven eten hoor ik haal wel een rol koekjes voor ons zo" "weet ik" Daan rent naar beneden ik kijk weer naar het schilderij "wat vinden jullie? moet ik naar jullie komen?" "NEEE GINA NIET WEER" scheeuwt hij naar mij "mensen gaan je missen zoals ik" zegt hij nu een stuk zachter "maar Daan ik kan het niet hoe kan ik nou zonder hun leven dat kan ik niet ik kan het niet" "Gina ik zou je zo missen al ken ik je nog niet goed ik geef nu al zo veel om je doe het niet beloof het me alsjeblieft" "Daar zijn we weer" zegt owen vrolijk maar als hij onze allebij betraande ogen ziet is hij en de andere gelijk niet zo vrolijk meer.

Reageer (1)

  • Reinlicious

    Ahw zo leukk! Snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen