• 13
Hellooo! Hebben jullie Don't Let me Go - Sam McCarthy ft. Harry Styles al gehoord? Wauw, ik ben verliefd op dat lied. Druk weekend achter de boeg, gister was mijn vader jarig en had dus een verjaardag en ook mijn vriendin, die haar verjaardag vandaag houdt. We gaan gezellig bbqen en films kijken. Morgen is het vaderdag dus ben ik bij mijn opa en oma. Oh. Ik dacht er net weer aan dat iemand een vraag had of Louis en Liam er ook nog inkomen. Louis komt er sowieso nog in, omdat ik hem er al in bewerkt heb, maar tot nu toe Liam nog niet. Ik denk wel dat hij ook een plek in het verhaal krijgt, omdat dat natuurlijk leuker is. Wanneer en hoe weet ik nog niet, maar het verhaal is nog lang niet afgelopen. Oh, fijn ringzwaaien, haha toevallig moet ik aanstaande maandag gym, ringzwaaien inhalen. Ik ben daar echt slecht in, maar goed. Ik moet dus de eerste twee uur op school zijn, terwijl ik anders pas het derde hoefde te beginnen. Maar aan de andere kant moet mijn crush ook iets van gym inhalen dus is mijn dag alweer stukken beter, gheghe. Wat hebben jullie tot nu toe gedaan in het weekend?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Eerlijk, ik wist niet dat ze Lola heette.
1 decennium geledenHaha ik voel me stom zeg.
PAM PAM!! snel verder!!
1 decennium geledenPoor Lola : (
1 decennium geledensnel verderrr pleasee
ik heb dit weekend gebabysit en gestudeerd
: (