Foto bij Geen hoofstuk , ik heb een paar vragen voor jullie :$

Ik heb een paar vragen :)

oke vinden jullie dat mijn hoofdstukken lang genoeg zijn ? Ik bedoel het vorige hoofdstuk was korter dan al de andere maar ik ben niet zo goed in het maken van lange hoofdstukken. Daarom mijn vraag, hoeveel woorden zou een hoofdstuk moeten zijn ongeveer ?

Nog een vraagje , vinden jullie het nog interessant genoeg of moet ik soms tussenin in de plaats van een hoofdstuk iets anders doen zoals een gedichtje of iets zoals ik al had gedaan met wat liefde was voor mij ?


NOG een vraag xD Ik ga (hopelijk) een paar mails terugkrijgen die ik ooit naar Anneke gestuurd heb , mijn vraag is nu of ik die mails (lichtjes aangepast qua namen en zo .... ) hier gewoon moet opzetten of dat ik er een hoofdstuk mee moet schrijven met als voorbeeld die mails ?





Ik wil jullie ook super bedanken dat jullie mijn verhaal lezen :) en niet gewoon van merci maar echt bedankt bedankt bedankt , echt SUPER bedankt , merci , dank je !!!!!!!!

Reageer (8)

  • LaDispute

    Niet twijfelen aan je schrijfkunsten Hans! Wat mails en af en toe een gedichtje zou ik wel heel erg leuk vinden. But follow YOUR heart.

    1 decennium geleden
  • ProtonicPanda

    Jij schrijft het verhaal, dus jij beslist. Wij zijn de lezers en volgen.
    Doe wat je goed lijkt en wat je wilt :)
    Want zo komt het beste altijd uit de kast :) (vind ik tenminste...)

    1 decennium geleden
  • Lisanneeee

    De hoofdstukken zijn lang genoeg. Ik kom zelf meestal altijd maar net bij de 300 worden xD
    Misschien af en toe ene gedichtje zou wel leuk zijn:) maar niet te vaak!
    En ik denk dat die mails het verhaal wel completer maakt maar je moet het zelf weten. Het is tenslotte jou verhaal :)

    1 decennium geleden
  • CrazyLove4

    De hoofdstukken zijn lang genoeg hoor!!! En ik vindt het ook leuk zonder onderbreking ofzo ;p. Echt een goed verhaal!

    1 decennium geleden
  • Azriel

    Hoofdstukken hebben een soort van eigen wil hier, ze vertellen in jou geval een deel van je leven. Kleine stukjes. Sommige zijn dan langer of korter dan de rest omdat je daar meer of minder over te vertellen hebt.
    Ik schrijf mijn eigen hoofdstukken altijd rond de 4 /500 woorden omdat bij mij het anders te langdradig word.
    Voor de rest moet je het helemaal zelf weten :p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen