Foto bij Hoofdstuk 69

Hallotjes!
Sorry dat ik al een paar dagen niks geactiveerd heb.
Ik had het zo druk met school, zoals gewoonlijk.
Gelukkig heb ik nu een lang weekend vrij en moet ik aankomende week stage lopen op een basisschool.
Dat betekent dus geen huiswerk, dus zou ik vast meer tijd hebben om te schrijven! :D

Oh ik heb nieuwe foto's op Q gezet van mijn nagels.
Als je ze wilt zien klik dan hier.

Het volgende hoofdstukje is hoofdstuk 70 alweer !
Gaat snel eigenlijk hè?

Ach, ik hoop dat jullie dit stukje leuk vinden.

Xx (K),
Storiesxx3

Ik voel iemand onder mij bewegen en open mijn ogen. Ik lig op Peter’s borst en Peter slaapt nog. Hij ziet er zo lief uit als hij slaapt. Het maakt hem nog knapper. Ik ga dichter tegen hem aan liggen en trek mijn been ietsjes op. Dan krijg ik opeens in de gaten dat we beide naakt zijn. Dan herinner ik me vannacht weer en glimlach dan breed. Vannacht was geweldig. Ik moet toe geven dat ik nog nooit zulke goede seks heb gehad, zelfs met Charlie niet. Ja, Charlie was degene die mij ontmaagd heeft. Hij was toen zo lief voor me. Aimee, stoppen! Niet aan Charlie denken maar aan Peter. Ik kijk naar Peter’s gezicht en glimlach weer. Met mijn wijsvinger maak ik tekeningetjes op zijn borst en ik voel Peter dan een beetje schokken. “Goedemorgen lekker ding”zegt Peter met zijn hese ochtend stem en gesloten ogen. “Goedemorgen hottie”zeg ik en druk dan mijn lippen op de huid van zijn borst. Peter grinnikt en ik kijk weer naar zijn gezicht. Peter heeft zijn ogen geopend en ik druk weer mijn lippen op zijn huid. “Niet doen”zegt hij lachend en ik schiet ook in de lach. “Waarom niet?” “Dat kietelt.” “Wat kietelt”vraag ik plagend. “Dat.” “Oh dit”zeg ik en druk weer mijn lippen op zijn huid. “Aimee, stop. Dat kietelt”zegt Peter lachend en hij slaat zijn arm om mijn schouder heen. Ik lach en kijk hem weer aan. “Weet je wat ook kietelt”zeg ik en Peter kijkt me met een lach aan. “Nou wat kietelt er?” “Dit”zeg ik en druk mijn lippen in zijn nek. Ik zuig aan zijn huid en bijt er ook een paar keer in. Peter ligt onder me en lijkt ervan te genieten want zijn handen gaan over mijn lichaam heen. Van mijn benen, naar mijn kont en eindigen op mijn rug. Peter trekt me op zich en geef me een kusje op mijn kruin. Ik nestel mijn gezicht in zijn nek en Peter slaat zijn armen om mij heen. “Ik houd van je Aimee.” “Ik houd ook van jou”zeg ik en druk dan weer mijn lippen in zijn nek. Steeds ga ik ietsjes naar beneden en kom uiteindelijk uit bij zijn sleutelbeen. Ha, ik ga Peter een klein beetje plagen. Ik lik over Peter’s sleutelbeen heen en duw mijn heupen een beetje naar beneden. Er komt een kreet uit Peter’s mond en ik schiet in de lach. Mijn handen gaan naar zijn liezen en strelen daar. “Aimee”zegt Peter kreunend en ik voel zijn vriend dan onder mijn groeien. Wat ben ik blij dat we geen kleren aanhebben. Dan kunnen we dat deel overslaan. Ik ga met mijn knieën aan elk één kant van Peter’s lichaam zitten en duw mijn heupen weer naar beneden. Ik zit op zijn vriend en ik weet dat ik Peter nu gek maak. Ik leun naar voren en mijn borsten raken Peter’s borst. Ik druk mijn lippen achter Peter’s oor en er komt weer een kreun uit zijn mond. Ik grinnik en bijt dan in zijn oorlel. “Aim, wat wil je”vraagt Peter me. “Ik wil jou. Nu.” “Hé niet verslaafd raken aan mijn super lekkere lichaam hè. Ik weet dat dat moeilijk is maar je moet dat wel proberen.” Ik schiet in de lach en kom omhoog. Ik kijk Peter lachend aan en geef hem dan een kus. Ik pak zijn handen vast en breng die naar mijn borsten. Peter knijpt in mijn borsten en ik gooi mijn hoofd in mijn nek. Ik pak Peter’s vriend vast en geef er een kort trekje aan. Er komt een kreun uit Peter’s mond en ik schiet in de lach. Die kreun klonk alsof een olifant moest poepen. Peter laat mijn borsten los en kijkt me nep boos aan. “Waarom lach je nou?” “Sorry, die kreun klonk echt heel raar.” “Mijn kreun klonk niet raar.” “Echt wel.” “Echt niet.” “Nou waar klonk het dan naar?” “Het klonk alsof een olifant moest poepen”zeg ik lachend en Peter schud zijn hoofd. “Jij spoort niet Aim.” ‘Dat weet ik”zeg ik en ga weer verder, waar we net gebleven zijn. Ik pak zijn vriend weer vast en geef er weer trekjes aan. Peter kreunt weer en duwt zijn heupen iets naar boven. “Aimee! Laat me net zo blij worden als een oud omaatje die haar geraniums net voor het raam heeft gezet.” Ik stop met trekken en schiet in de lach. Peter kijkt me verontwaardig aan en pakt mijn polsen vast. “Aimee stop met lachen.” “Sorry… maar… zoiets stoms… heb ik nog nooit gehoord” proest ik lachend uit. Peter gooit me op bed en stap zelf uit bed. Ik ga helemaal stuk op bed en Peter staat er maar een beetje sip bij. “Aim, stop nou. Het is niet grappig.” “Dat is het wel”zeg ik en de tranen lopen over mijn wangen van het lachen. “Aim! Stop niet met lachen.” “Dat lukt me niet.” “Oh dan weet ik wel iets waardoor jij stopt.” Peter heeft meteen mijn aandacht getrokken en ik ga op het bed zitten. Peter loopt naar de badkamer en komt even later terug. Hij loopt naar mij toe en tilt mij op. Één hand in mijn knieholtes en één hand onder mijn schouder. “Peet, wat gaan wij doen?” “Dat zie jij zo wel. Ik hoop dat je dan eindelijk stil bent en blijft.” Peter loopt de badkamer in en mijn oog valt gelijk op het bubbelbad die in de badkamer staat. Het bubbelbad staat aan en er zitten rozenblaadjes in. Peter laat mij langzaam in het warme bubbelbad zakken en ik ga zitten, als Peter me los laat. Peter stapt ook in het bubbelbad en komt naast mij zitten. Hij gaat met zijn knieën, elk aan één kant van mijn lichaam zitten en ik voel zijn vriend tegen mijn bovenbeen. “Sinds wanneer heb jij een bubbelbad”vraag ik. “Sinds een paar dagen. Ik heb hem gekocht voor ons, zodat wij er samen in kunnen zitten.” “Ach, dat is zo lief van je.” “Krijg ik daar nu een bedankje voor”zegt Peter ondeugend en ik weet waar hij op doelt. “Ja hoor, kom hier dan”zeg ik en mijn handen gaan naar de achterkant van zijn nek. Ik trek hem naar me toe en zoen hem. Peter drukt zijn heupen dichter tegen mij aan en ik voel zijn vriend al tegen mijn vagina aan zitten. Peter kijkt me aan en ik knik. Ik weet dat ik nog helemaal niet nat ben daarbeneden maar dat vind ik niet erg. Het water maakt me wel nat, dat hoop ik tenminste. Peter komt met een stoot in mij en ik zet mijn nagels in zijn rug. Laat de bubbelbad seks maar beginnen.

Reageer (2)

  • Girlicious

    Aaaww te schattig!
    Heb medelijden met mij, ik zit tot 21 mei zonder internet, moet het dus tot dan maar op me telefoon doen, aaarrgg word nu al gek, ik kan dr niet meer tegen!! Met je moobiel op Q zitten duurt zo lang!!
    Maargoed, snel verder, ze zijn echt te lief samen!!

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Aaawh cuteness!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen